Ga naar inhoud
  • 0

Golf7 mf stuur in bouwen in 3c zonder mf


stapper

Vraag

Zoals de titel zegt zou k graag een golf7 r-line stuur met basic mf in mijn 3c zonder mf in bouwen.

Wie weet welke onderdelen ik nog nodig heb en welke aanpassingen er nodig zijn om de boel werkend te krijgen?

 

Als er al een topic is waar alles instaat mijn excuses ik vond het niet onmiddellijk

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dacht dat schippersss dit ook heeft of had gedaan maar dat de knopverlichting enz niet werkende te krijgen is zonder truukjes of dergelijke. Zeker als het zo een stuur is met extra knoppen voor de cruise control.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In de advertentie stond golf 7 stuur ook passend voor golf 6 en omdat golf 6 al meer gedaan is dacht ik dat het wel zou lukken...

 

@diesltje k kan je link niet openen omdat ik zelf geen Facebook heb

 

@wulke het is een stuur met basic mf dus zonder cruise die blijft gewoon met hendel aan het stuur

 

K heb vandaag weinig tijd maar k ga zeker eens in schippers zijn topic neuzen. Maar ik dacht dat hij een cc had en die hebben standaard al een mf stuur geloof ik. K heb nu enkel toeter en airbag op mijn stuur :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke merci voor de link. Ben er nu achter dat een golf gti stuur jammer genoeg witte verlichting heeft ipv rood

 

@diesltje jij ook bedankt! Mijn Duits is erg slecht maar voor zover ik kan zien verkopen ze geen adapter voor een golf 7 stuur in een 3c

 

Zou het mogelijk zijn om de leds in het stuur te vervangen voor rode? Als het stuur werkend te krijgen is natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dit zou dan volgens Lucas beter werkende gemaakt kunnen worden.

Welke kleur verlichting dit heeft weet ik ook niet.

http://www.ebay.de/itm/Org-VW-Scirocco-3-Facelift-Lenkrad-Multifunktion-1K8419091AG-Leder-Tiptronic-NGB-/172142796296?hash=item2814829e08:g:fPgAAOSws4JW8STk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dit zou dan volgens Lucas beter werkende gemaakt kunnen worden.

Welke kleur verlichting dit heeft weet ik ook niet.

http://www.ebay.de/itm/Org-VW-Scirocco-3-Facelift-Lenkrad-Multifunktion-1K8419091AG-Leder-Tiptronic-NGB-/172142796296?hash=item2814829e08:g:fPgAAOSws4JW8STk

Dat is een mooi stuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb later een gekocht zonder cruis control, meen uit een sirocco. Alle knoppen werken zoals het hoort enkel de knoppen verlichting (nog) niet. Mocht dit werkend krijgen dan brand deze wit.

 

In de passaf CC had ik al een multi mf stuur zitten.

 

BD79E775-982F-4C63-B72C-D9046DF5EBD6_zps

BB0AE40E-C98A-489C-B681-637F8A317236_zps

 

F476896E-C4A3-4FAE-9224-322887FA2436_zps

aangepast door Schippersss
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@wulke jammer dat het een stuurtje met flippers is. Weet er iemand misschien wat het onderdeel nr is voor een 2016 Scirocco stuur met basic mf en zonder dsg?

 

Nu heeft het Scirocco stuur witte verlichting en de polo 6c rood als ik het goed begrijp.

Zou een polo r-line stuur werkend te krijgen zijn?

 

@@Schippersss ziet er proper uit! Wat was er er bij u allemaal nodig om het werkend te krijgen? En is het moeilijk om de verlichting nog aan de praat te krijgen?

 

Merci voor de reacties mannen

aangepast door stapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee Ozzy weet het niet zeker maar heb het uit het verkoop topic van schippers zijn stuurtje

 

Daar zegt erick in post #9

Gaat niet om het uiterlijk, onderdeelnummers van de bedieningsknopjes zijn anders. Waarschijnlijk ook rode verlichting in plaats van witte?

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35439-leder-r-line-stuurwiel/?hl=stuur&do=findComment&comment=630982

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Idd dus als dit werkend te krijgen is zou dat het mooiste passen

 

Heb ergens gelezen dat je de knoppen ook kunt uitwisselen dus mss dat polo knoppen ook in een Scirocco of golf stuur passen...

aangepast door stapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden