Ga naar inhoud
  • 0

nieuwe koplampen 3bg


Max

Vraag

Ik heb het stelmechanisme van mijn linker koplamp kapot en moet dus een nieuwe koplamp kopen.

Een mooie reden om dan twee koplampen aan te schaffen en dan ook maar angel - eyes te kopen.

De prijzen liegen er niet om maar nu heb ik een setje gezien voor maar € 169.95 bij cargoods.

kan mij iemand vertellen of dit wel vertouwd is en koop ik niet de befaamde kat in de zak?

Zie onderstaande link

http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/7788-angel-eyes-koplampen-vw-passat-3bg/

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Inderdaad @@Flying Dutchman, die heb ik ook, kunnen inderdaad zo 1 op 1 over passen perfect, alleen de knipperlichten, stelmotoren en schroefbussen moeten van de oude units af, de dag leds, angel eyes en booskijkers moet je zelf aansluiten, dit omdat iedereen dit anders wil hebben, alles pas en werkt, behalve de automatische hoogte verstelling. Ben hier al eens mee bezig geweest maar de oude stelmotor van vag heeft een 4 draads aansturing en de kabel van de deze units is 3 draads, nu heb ik de schemas al gekregen, maar dit werkt tot op heden nog niet

 

Wil je er eventueel ook wel mee helpen om in te bouwen

 

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G750-U10 met Tapatalk

aangepast door Ramses II
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties. RamsesII jij had het over de automatische hoogte verstelling dat de aansluiting niet werkt i.v.m. drie draads aansluiting die op de lampen zit. Heb je al een oplossing daarvoor? Dat is voor mij wel een punt van discussie omdat ik wel graag wil dat deze werkt. Als ik volgende maand zover ben ken ik heb de lampen kan ik dan contact met je opnemen? Moet ik natuurlijk wel je adres hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties. RamsesII jij had het over de automatische hoogte verstelling dat de aansluiting niet werkt i.v.m. drie draads aansluiting die op de lampen zit. Heb je al een oplossing daarvoor? Dat is voor mij wel een punt van discussie omdat ik wel graag wil dat deze werkt. Als ik volgende maand zover ben ken ik heb de lampen kan ik dan contact met je opnemen? Moet ik natuurlijk wel je adres hebben.

Heb jij oem xenon units dan?

Als jij de standaard units hebt is het plug en play!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb jij oem xenon units dan?

Als jij de standaard units hebt is het plug en play!

 

@@BARRY_TDI ik heb OEM xenon maar de beugels van de stelmotoren en de aansturing zijn niet plug en play

 

 

Bedankt voor de reacties. RamsesII jij had het over de automatische hoogte verstelling dat de aansluiting niet werkt i.v.m. drie draads aansluiting die op de lampen zit. Heb je al een oplossing daarvoor? Dat is voor mij wel een punt van discussie omdat ik wel graag wil dat deze werkt. Als ik volgende maand zover ben ken ik heb de lampen kan ik dan contact met je opnemen? Moet ik natuurlijk wel je adres hebben.

 

@@Max je mag altijd contact opnemen om vragen te stellen, daarvoor zijn we hier op het forum, 

ik ben niet in het bezit van een garage of schuur ofzo, dus als je langskomt wordt het in de regen op de straat  :blink1:  :blink1:  :mrgreen:

 

 

als je deze instructie volgt wordt alles uitgelegd, wat je moet doen en waar op te letten ( koste mij 3 uurtjes inclusief afstellen )

 

en tot op heden heb ik nog geen oplossing ( ben eerst druk bezig met vooruitverwarming inbouwen aangezien mijn vooruit doormidden is en vervangen moet worden )

tegen de tijd dat ik er aan begin zal ik het je laten weten ( al kan dat nog wel een maand duren denk )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@BARRY_TDI ik heb OEM xenon maar de beugels van de stelmotoren en de aansturing zijn niet plug en play

 

 

 

 

@@Max je mag altijd contact opnemen om vragen te stellen, daarvoor zijn we hier op het forum, 

ik ben niet in het bezit van een garage of schuur ofzo, dus als je langskomt wordt het in de regen op de straat  :blink1:  :blink1:  :mrgreen:

 

 

als je deze instructie volgt wordt alles uitgelegd, wat je moet doen en waar op te letten ( koste mij 3 uurtjes inclusief afstellen )

 

en tot op heden heb ik nog geen oplossing ( ben eerst druk bezig met vooruitverwarming inbouwen aangezien mijn vooruit doormidden is en vervangen moet worden )

tegen de tijd dat ik er aan begin zal ik het je laten weten ( al kan dat nog wel een maand duren denk )

De vraag was voor Max of hij gewone of xenon heeft.

Van jou weet ik dat je oem xenon had

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee Barry  ik heb geen OEM xenon maar ik heb begrepen dat ik een aantal zaken van de oude koplampen moet overzetten en dat het dan moet werken. Moet wel zeggen dat ik met de xenon wel eens problemen heb als ik ze aan zet dan wil het wel eens voorkomen dat er een lamp niet brand. Maar na een aantal keren aan en uitschakelen doen ze het weer :idea:.  Blijkt wel vaker voor te komen want ik hoor het van verschillende mensen dat ze die problemen hebben. :blink1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee Barry  ik heb geen OEM xenon maar ik heb begrepen dat ik een aantal zaken van de oude koplampen moet overzetten en dat het dan moet werken. Moet wel zeggen dat ik met de xenon wel eens problemen heb als ik ze aan zet dan wil het wel eens voorkomen dat er een lamp niet brand. Maar na een aantal keren aan en uitschakelen doen ze het weer :idea:.  Blijkt wel vaker voor te komen want ik hoor het van verschillende mensen dat ze die problemen hebben. :blink1:

Klopt helemaal.

 

Wss zet je de stelmotoren om en dan is voor jou de ombouw plug and play.

Stekker erinen je hoogte verstelling zal werken zonder aanpassingen.

Wel je lampen af laten stellen.

 

Info

Omdat een oem xenon een autonatische hoogte niveau regeling heeft en geen draaiknopje binnen is het voor die uitvoeringen een ander verhaal. Heeft met pinbezetting te maken.

 

Succes met de ombouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren. Met dank aan de door jullie aangeleverde info zitten de nieuwe koplampen erin. Ik moest een aantal zaken ombouwen zoals de stelmotoren. Alles past perfect alleen de stelmotoren werken niet meer. Deze moeten wel werken anders komt hij niet door de APK keuring. Als ik dat niet in orde heb moet het stelwieltje in het dashboard eruit. Alles was echt plug and play. Mede dankzij het door Ramses aangeleverde filmpje was het simpel en snel werken. Mocht iemand nog een idee hebben over mijn niet werkende stelmotoren dan hoor ik het graag :blink1:

aangepast door Max
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden