Ga naar inhoud
  • 0

Afdek kapje binnen verlichting


comfortcruiser

Vraag

Hi Cruisers,

 

1 van de "spotjes" voor was stuk. Lampie vervangen....Nu is het plastic afdek kapje gebarsten  :sad:

Er staat een P/N op : 1KO 947 125 P Als ik daar op ga zoeken vindt ik alleen de hele unit.

Kan z' on kapje los besteld worden? Heeft er iemand per ongeluk 1-tje over?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Super Jan.. tis blijkbaar een alternatieve nummer 1K0 947 105 N

Dank je wel.  

Graag gedaan, in de bovenste foto staan meerdere uitvoeringen dus let op wat je besteld. De prijs is een indicatie, die kan een beetje afwijken maar niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan die magazijn medewerker van de dealer al  :mrgreen: Krijg meestal rond de 20 a 30% korting van um...

Hij zoekt uiteraard op kenteken, ik wil er wel weer graag 1tje met chromen ringen.

We gaan t beleven morgen, zal wel niet op voorraad zijn. Anders heb ik Kristof nog als back up  :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan die magazijn medewerker van de dealer al  :mrgreen: Krijg meestal rond de 20 a 30% korting van um...

Hij zoekt uiteraard op kenteken, ik wil er wel weer graag 1tje met chromen ringen.

We gaan t beleven morgen, zal wel niet op voorraad zijn. Anders heb ik Kristof nog als back up  :thumb:

mail de foto naar je telefoon kan je het morgen laten zien :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wel... om dit verhaal mooi af te sluiten: ik wou gewoon verzendingskosten vergoed hebben en de gelegenheid om van de rest 'n biertje te kunnen degusteren, dat is bij deze dan ook weer gebeurd :mrgreen:

 

13062030_10209498784686342_5510317627811

 

En zo is iedereen weer tevreden :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden