Ga naar inhoud
  • 0

Achterlichten 3C niet even fel


Xelcia

Vraag

Beste mensen,

 

ik heb een eigenaardigheid met mijn 3C station, het rechter achterlicht is namelijk een stuk feller dan het linker...hebben julli enig idee waar dit door komt? Voor zo ver ik weer zijn de units niet vervangen en branden verder alle ledjes die er in zitten. Ik schat het verschil op ongeveeer 25%, dus zeker op te merken. Mocht er meer info voor nodig zijn, please ask :wink:

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Om uitsluitsel te kunnen geven of het aan de unit ligt of aan de aansturing ervan zou je eens de units van kant kunnen wisselen. Als de minder felle unit mee opschuift dan zal daar helaas iets intern mis mee zijn. Als het probleem aan dezelfde kant blijft dan ligt het aan de bedrading of aansturing ervan (boordnet).

Als je een zuignap hebt kan je de units relatief snel wisselen. Zoniet zal je de kofferbekledingen moeten demonteren om aan de vergrendel lipjes te kunnen. Geen bruut geweld gebruiken want dan gaan de nokjes met zekerheid afbreken.

 

Zie je bij de unit die feller schijnt verschil dat het nog feller word wanneer je de rem intrapt ?

 

Zoals Dennis zegt kan je de intensiteit van de verlichting instellen via vcds maar dit is dan idd voor beide kanten tegelijkertijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik het goed heb onthouden heb je ook problemen met je achteruitrijcamera. Zou het hier ook niet om de massa kunnen gaan. De massa van een origineel ingebouwde camera zit rechts, is het toevallig ook niet het rechter achterlicht. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden