Ga naar inhoud
  • 0

Callido - 3B 1.8t variant


C.aue

Vraag

Goeiedag.

 

Ik ben hier nieuw op het forum.

Dus ik zal me even voor stellen.

Ben callido en in het bezit van een passat 1.8t variant uit 98 met 150pk. Volgens oude eigenaar gechipt en zou rond de 200pk zijn zelf geloof ik het niet echt.

Ik heb dislexy dus alvast excuse voor de taal fouten.

 

Ik heb een volgensmij simpele vraag voor degene die al eens onder de auto heeft gelegen mijne is verlaagt dus met een krik kom ik er lastig onder nu heb k me uitlaat proberen te meten omtrek rond de 17cm dus zou dan ongeveet 54mm diameter zijn kan dit kloppen. Ik probeer al tijdje te google of ik de standaard uitlaat maat kan vinden maar dat wil niet lukken.

 

Hoop dat iemand me het kan vertelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dankje.

Ik hoop het. Kan er namelijk moeilijk bij om het goed te kunnen meten. Had hem al op 2 beton blokken van 12cm gereden maar kom er nog niet goed bij en hoger krijg k hem niet omdat k maar 12cm spelling heb met de bumper naar de grond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

54mm is wel een redelijk gangbare maat, waarom wil je dat weten?

Ik wil mischien een electro cutout plaatsen. Puur voor geluid. Maar dan wel dat als ik me wijk in rijd k heb weer terug kan zetten naar normaal geluid. Aangezien ik elke ochtend 15over 5 wegrijd. Is het wel fijn voor de buurt dat als k hem start niet gelijk iedereen wakker is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nadeel van een turbomotor is dat het geluid erg gedempt wordt, zonder uitlaat maken ze wel wat lawaai..

Ja ik dee een poging om de buis op te meten en zat naar de midden demper te kijken haha die is niet normaal groot zo groot was die op mijn saab 97x niet eens. Maargoed vandaar dat ik er een cutout tussen wil hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welkom, en eh dislekties zijn wij hier allemaal wel een beetje! Dus dat komt goed!

Haha fijn.

Maar t is meer dat ik wel eens forum zit te lezen en mensen dan gaan zitten klagen over de spel fouten ipv met antwoorden te komen. Dus vandaar meld ik het even

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan ik trouwens met een vagcom zien of de auto echt gechipt is en of je dan ook zoon meeting kan maken waar je de pk en nm bij ziet ofzo ? Ik heb geen vagcom maar wil er mischien 1 aanschaffen.

 

En als ik op de rollerbank wil in dronten of me ecu wil laten uitlezen ben 75euro kwijt en volgensmij heb je daar ook een vagcom voor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan ik trouwens met een vagcom zien of de auto echt gechipt is en of je dan ook zoon meeting kan maken waar je de pk en nm bij ziet ofzo ? Ik heb geen vagcom maar wil er mischien 1 aanschaffen.

En als ik op de rollerbank wil in dronten of me ecu wil laten uitlezen ben 75euro kwijt en volgensmij heb je daar ook een vagcom voor ?

Daar zul je echt de rollerbank voor op moeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan ik trouwens met een vagcom zien of de auto echt gechipt is en of je dan ook zoon meeting kan maken waar je de pk en nm bij ziet ofzo ? Ik heb geen vagcom maar wil er mischien 1 aanschaffen.

 

En als ik op de rollerbank wil in dronten of me ecu wil laten uitlezen ben 75euro kwijt en volgensmij heb je daar ook een vagcom voor ?

Voor 75,- heb je echt geen originele VCDS hoor.. Was dat maar zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden