Ga naar inhoud

Autohoes tegen de warmte, stof etc.


comfortcruiser

Aanbevolen berichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je krassen over je hele auto wilt, vooral zo'n hoes aanschaffen... :/

Warm wordt t toch wel, stof komt er ondanks de hoes ook wel op.

Lekker een beetje wind erover, stof tussen je hoes en lakwerk, dé ingrediënten voor een enorm swirlhalla...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ga je heen, ik zit in VRSAR van de zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ivo, spreek je uit eigen ervaring? De bedoeling is eigenlijk om de Cruiser ter plekke te wassen en dan een hoes erover.

Uiteraard heb ik geen zin in krassen, dacht dat het een mooie oplossing was/ is tegen de hitte....

 

@@Diver, we zitten aan de andere kant: Jadranovo.

 

post-11669-0-51926000-1460994233_thumb.jpg

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect, ik heb een dure gekocht met zacht vilt erin. Had jaar ervoor met mij GTI echt wel 200 druppels hars erop, nooit weer! En dit hielp perfect, wassen, niet erover heen schuiven teveel, maar samen in een keer erop leggen...

aangepast door gti-mkv
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Ben ook 2 keer in Kroatië geweest ook zonder hoes. Zal met zo'n hoes wel een beetje huiverig zijn met de wind die daar plotseling toch aardig kan aantrekken aan de kust. Je heb daar van die befaamde valwinden uit de bergen. Heb menig voortentje zien sneuvelen die er geen stormband omhadden ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 jaar kroatie ganger dit jaar hou ik he bij de Sloveense kust. Extra voordeel dat ze er ook gewoon de euros hebben. En maak ik eindelijk echt een keer gebruik van hun rot vignette. Je rijd er normaal in 40 minuten doorheen (grens tot grens).....

 

Maar nooit op de camping geweest. Dus parkeerde nooit onder de (naald)bomen. Zoals gti-mkv zegt is dat garantie voor hars problemen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@bjeli Deze route scheelt je €30 Als eerst rijden wij altijd over italie, net over de grens kom je een benzine pomp tegen daar ga je van de snelweg af naar een paralelweg. zie kaart. :mrgreen:

post-18022-0-10464600-1497096703_thumb.jpg

post-18022-0-94830300-1497096707_thumb.png

post-18022-0-88565100-1497096715_thumb.png

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

@@bjeli Deze route scheelt je €30 Als eerst rijden wij altijd over italie, net over de grens kom je een benzine pomp tegen daar ga je van de snelweg af naar een paralelweg. zie kaart. :mrgreen:

attachicon.gifslovenie 1.jpg

attachicon.gifslovenie 2.jpg.png

attachicon.gifslovenie 3.jpg.png

Deze route volgde ik ook meestal... Zeker sinds het vignet in Slovenie... Eerder moest je alleen voor de tunnel betalen, en dan reed ik weleens langs daar...

Allemaal een prettige vakantie in Kroatie! (dan blijft het hier wat rustiger :mrgreen: )

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wij naar Vrsar

Das om de hoek.

Heb 1 keer een uitstap naar rovinj gemaakt omdat de vrouw andere kerkjes wou zien maar de kinderen hebben zo lang blijven zeuren dat we nu gewoon op bijela uvala blijven????

Heb zelfs de caravan daar gelaten, kan nu lekker doorknallen

 

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Das om de hoek.

Heb 1 keer een uitstap naar rovinj gemaakt omdat de vrouw andere kerkjes wou zien maar de kinderen hebben zo lang blijven zeuren dat we nu gewoon op bijela uvala blijven????

Heb zelfs de caravan daar gelaten, kan nu lekker doorknallen

 

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

dan sta je naast ons haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden