Ga naar inhoud
  • 0

auxiliary heating probleem hoe foutcodes te wissen


Passat Rdi

Vraag

vandaag een nieuw element geplaatst omdat de andere stuk was.

Nu werkt alles weer alleen krijg ik de foutcodes maar niet weg volgens de waardes eerkt het element goed en wordt ook gelijk warm bij starten. iemand hier ervaring mee of wat doe ik fout.alvast bedankt grt RDI

post-23587-0-68665000-1460747637_thumb.jpg

post-23587-0-23299900-1460747658_thumb.jpg

post-23587-0-95101400-1460747686_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Rob ik weet zo ook even niet, volgens mij had ik hetzelfde laatst bij André zijn auto, zo ineens was de storing weer weg.

 

Als ik Gerrit moet geloven is de kans dat het regelapparaat stuk is?

 

Misschien ff de accu loskoppelen en even loslaten liggen een paar minuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

had het element al een tijdje liggen paar maanden geleden gekocht via ebay voor 75 euro best wel een koopje als je nu de prijzen ziet op ebay voor een E versie de F versie zie je wel veel staan en niet duur maar de F versie was voor mijn auto niet goed in elk geval demontage en monteren was in elk geval makkelijker dan dat klote temeperatuur klepje????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

had het element al een tijdje liggen paar maanden geleden gekocht via ebay voor 75 euro best wel een koopje als je nu de prijzen ziet op ebay voor een E versie de F versie zie je wel veel staan en niet duur maar de F versie was voor mijn auto niet goed in elk geval demontage en monteren was in elk geval makkelijker dan dat klote temeperatuur klepje

Waarom monteer je het na de winter dan?? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

he vin had gerrit al door gelezen wat ik daar begreep is dat het element ook gelijk het regel apparaat is. En aangezien het element werkt denk ik dat het regel apparaat ook goed is. ik zag hem ook in wattage afnemen naar matte de motor warm wordt. maar ga inderdaad nu even de accu los koppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mm helaas accu pole los gehad 2 uur lang inclusief ze tegen elkaar gehouden om te ontladen maar helaas fout codes niet weg en ook niet weg te krijgen met vcds die blijft zeggen contact opnemen met ross tech????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat je even contact moet opnemen met Ross-tech, waarschijnlijk moet je via de adaption een waarde veranderen. Om in de adaption te komen moet je dan waarschijnlijk een security code ingeven.

 

Probeer anders eens via adaption de kanalen door te lopen en kijken of je ergens ziet reset PTC element of zo. Dan is het vaak op 1 zetten en go. Kijken kan namelijk wel, maar als je dan op go drukt en hij zegt niet autorised of iets dergelijks dan kan dat alleen via de security code.

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

he martijn dat is het hem juist ik kan niet in adaption komen van die module.net nog de ouwe er aan gehangen maar die geeft geen wattage alles blijft op nul staan dus die is echt kapot.zou het misschien aan de clima kunnen liggen had gen1 en ben naar gen2 gegaan misschien moet ik hier nog iets extra.s om pinnen? kwa canbus aansturing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

daar zat ik net ook aan te denken inderdaad. vind het alleen vreemd dat ie wel de juiste waardes aan geeft en dat ie het wel doet maar misschien is inderdaad de communicatie module gewoon defect.welke regio zit je martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden