Ga naar inhoud

Gemengde gevoelens


DenV5Passat

Aanbevolen berichten

Ik spreek uit ervaring, een S6 is een geweldige auto om mee te rijden, wel dorstig, maar dat heb je met een 8 cilinder, zeker als er voornamelijk korte ritten bij zitten dan is het 1 op 6 gemiddeld.

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met een S6 Matthijs. Dorstig ? Tsja, inderdaad, dat weet je bij een achtcilinder, maar de glimlach iedere keer als je de sleutel omdraait is niet in geld uit te drukken. :P

Maar als ik het zo hoor, verschilt dat niet veel met mijn huidige W8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met een S6 Matthijs. Dorstig ? Tsja, inderdaad, dat weet je bij een achtcilinder, maar de glimlach iedere keer als je de sleutel omdraait is niet in geld uit te drukken. :P

Maar als ik het zo hoor, verschilt dat niet veel met mijn huidige W8.

Wat ik wel vond, tov een TT5 in een Passat is dat het minst of geringste beroering van het gaspedaal de bak terugschakelde, heel alert dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat originele achterlichten?

Ziet er aftermarket uit, maar wellicht is dat doordat het een 'Japanner' is?

Het zijn volgens mij niet de originele achterlichten. Ik denk inderdaad 'aftermarket' spul. Maar ik had hetzelfde als jij. En als die vraag ontstaat, ziet het er dus redelijk OEM uit, en heb ik er geen problemen mee. Ik vind ze wel netjes staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals bedankt voor jullie berichten.

** Even een updateje **

De plaatselijke RDW wil niet meewerken (of heeft het gewoon druk) dus de auto zal pas einde van deze week, óf begin volgende gekeurd gaan worden voor het Nederlandse kenteken.

Volgens de verkoper duurt het dan nog 3 á 4 dagen voordat hij het kenteken en de platen in huis heeft, dus op z'n vroegst, eind volgende week richting Enschede om de W8 om te steken voor de V8.

Nog even genieten van de blauwe dus. En dat is geen straf :mrgreen:  Want genieten kan ik er nog van hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nette auto. Maar japans ?? Daar hebben ze normaal het stuur Rechts toch of verbeeld ik me dat nou ?

Klopt ! Maar een 'links gestuurde' auto schijnt een soort 'status-symbool' te zijn daar.

De man had diverse BMW's, Audi's, en heel wat Mercedessen staan, waar slechts enkele rechts gestuurd waren, de rest allemaal links.

De Skylines, Lancer Evo's, RX7's etc. waren wel allemaal rechts gestuurd uiteraard.

Maar ik heb de boekjes van de auto goed bestudeerd, en ondanks dat ik de 'Japanse kriebels' niet kon ontcijferen, stonden de datums wel leesbaar in het boekje.  

En zo ver ik kon zien was de auto al vanaf 2004 (dus vanaf nieuw) in Japan.

Je kan het wel zien aan de 'kenteken plaat houder op de voorbumper. Deze is vierkant om de Japanse platen te houden, en niet rechthoekig zoals bij de kleine Amerikaanse kenteken platen.

aangepast door DenV5Passat
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden