Ga naar inhoud
  • 0

LED kentekenplaat verlichting


vlkswgnpsst

Vraag

Omdat er een origineel lampje kapot ging , heb ik ooit de originele lampjes vervangen door LED .  Het waren deze :

http://www.amazon.de/Megalight-MS-LED-SMD-7641-LED-Kennzeichenbeleuchtung/dp/B00HK10X9U?ie=UTF8&psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o09_s00

 

Eigenlijk was dat een beetje te breed met die 2 rijen leds , dus die pasten niet heel goed . Ze gaven wel geen storing dus dat is goed . Ondertussen is er van die LED lampjes 1 stuk gegaan en zou graag 2 nieuwe kopen die wel goed passen .

Mijn auto is een Passat 3C B6 van 2010 . Welke LED kentekenplaat verlichting lampjes raden jullie aan ?

aangepast door vlkswgnpsst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
  • 0

Origineel zaten er bij mij gloeilampjes in , dus niet zoiets als de link op ebay .

In de garage kostten die lampjes veel geld en ze zeiden mij daar ook dat die om de haverklap kapot gingen (op dat moment was er toen al eentje kapot . Auto was 1 jaar oud) .

 

Daarom toen die LEDs op internet gekocht waar ik zeer tevreden van ben geweest . Ze zijn enkel wat te groot (door het koelelementje) en moeten wat gedraaid in het houdertje .

Aangezien er nu na 3 jaar toch eentje kapot is gegaan wil ik nu 2 nieuwe , "betere" kopen die wel goed passen .

aangepast door vlkswgnpsst
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de link wulfke .

Spijtig dat niemand ervaring heeft met van die LED nummerplaatverlichtingen , maar aangezien de lampjes in uw link zo goedkoop zijn (nog geen 8$ inc verzending) heb ik ze gewoon besteld .

Voor dat geld kan ik mn stoel niet uitkomen en naar de winkel rijden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ah, als je eens wat verder zoekt op ali express zal je er mogelijks wel vinden met een beoordeling erbij. Was de eerste goed uitziende die ik tegen kwam.

En idd zoals je zegt kan je voor dat geld wel eens de gok wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En toch zou ik de OEM leds bestellen. Maar het prijsverschil is wel groot..

 

34 euro of 2 euro 70 dat is nogal een verschil !

Overigens vind ik het verschil tussen via www bestellen of app ook best fors. Ik vraag me af waar dan de catch zit (www versus app).

aangepast door Petroman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat klopt, ik ging meestal voor de goedkoopste weg maar uiteindelijk kost dit veel tijd en irritatie en uiteindelijk meer dan dat je het direct goed doet. Er rijden overigens genoeg rond met de goedkopere leds hoor alleen doe ik dat niet meer zo snel.

 

Maar goed, t is wel een leuke mod en het staat iedere auto prima ????

 

Enneuh, wel ff foto plaatsen he????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ze sowieso nodig, ze waren laatst allebei kapot en ik kan iet tegen meldingen in het dashboard :) 
ik had nog één reservelampje liggen om dat op te lossen.

 

Voor dat geld haal je in NL volgens mij niet eens ergens normale lampjes, dus ik vond het de gok wel waard.

 

Enneuh, wel ff foto plaatsen he

 

zal ik doen, dan weten we allemaal of het wat is

aangepast door Thijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vind ze niet voor 2,67€ , ook niet via de app . Tenzij je een ander type besteld hebt .

Heb jij een link Thijs , dewelke je juist besteld hebt ?

 

Ik zou zeker geen originele kopen . In de garage zeiden ze me zelf dat die originele dingen om de haverklap kapot gaan . Was 20-30€ voor zo 1 lampje bij de dealer als ik het me goed herinner (+-5j geleden) .

aangepast door vlkswgnpsst
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het zo opgelost. Met een 3C uit 2010 is dat appeltje-eitje, bovendien goed betaalbaar.

 

Heb je geen foutmelding in je dash? Ik heb de originele led verlichting, maar ik krijg een storingsmelding. Ze gaan heel even aan en dan direct weer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je geen foutmelding in je dash? Ik heb de originele led verlichting, maar ik krijg een storingsmelding. Ze gaan heel even aan en dan direct weer uit.

Geen foutmelding bij mij. Maar volgens mij is er qua elektronica ook een verschill tussen een '05 3C en een '10 3C (canbus vs. linbus).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb gisteren deze binnengekregen en gemonteerd. Geen storing, klik en klaar maar wat een bak licht! Vind het misschien wel wat te veel. Zal vanavond even een foto posten.

 

24-SMD LED License Plate Light for VW Golf 6 & 7 Wagon Golf 6 Plus Jetta 6 Polo 6C Passat B7 Wagon Sharan 2 Touran 2 Touareg 2

http://s.aliexpress.com/NrIvuyEB

(from AliExpress Android)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben voorstander voor de oem leds, zo duur zijn die nou ook niet. Nooit trammelant met storingen of uitvallen. En ze hebben het mooiste lichtbeeld van allen ;) niet te fel en te blauw. Gewoon mooi strak wit ;)

Hoe krijg je dit werkend in een 2005-2007 3C waarvan de kentekenverlichting met schroeven bevestigd zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@vlkswgnpsst

 

 

Ik vind ze niet voor 2,67€ , ook niet via de app . Tenzij je een ander type besteld hebt .

Heb jij een link Thijs , dewelke je juist besteld hebt ?

 

 

 

sorry, ik ben niet elke dag online ;-)

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-2x-Super-bright-LED-Canbus-no-error-License-Plate-Light-for-VW-Golf-3/1702053655.html

 

hier staan ze voor €7,12 maar via de app kosten ze dus €2,64

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden