Ga naar inhoud
  • 0

Nokjes kap afneembare trekhaak kapot.


R058

Vraag

Ik heb een Passat 3C sedan uit 2010.

 

Nu ga ik komende week voor het eerst de westfalia afneembare trekhaak gebruiken.

Ik denk net, ik probeer hem er eens onder te zetten.

 

Alles ging perfect en er ook weer af, maar nu wil ik de afneembare kap er weer op zetten, maar blijken de bevestiging nokjes helemaal doorgeroest.

Ik krijg aan beide zijden de kap er niet meer op. De kap zelf is nog prima, en de schroef mechanisme me ook. Gaat puur om de nokjes.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

post-23370-0-01426700-1459176718_thumb.jpg

post-23370-0-43584900-1459176729_thumb.jpg

 

Ik ga hem nu eerst met duct tape vast zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zal zichzelf wel uitwijzen als je de nieuwe klemmetjes hebt. Het roest plaatje kan je er normaal gewoon uit halen.

Dan als je de nieuwe hebt gewoon deze erin drukken met het klemgedeelte aan de binnenkant

http://vagfans.info/EN/volkswagen/RDW/PA/Passat-4Motion-Santana/2007/460/R/807/807050/bumper#1

 

460807500.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De schijfjes zitten denk ik over het pennetje dat in de kap zelf zit. Anders vallen de pennetjes er steeds uit als je de kap los hebt.

Precies wat @@wulfke zegt.

Afgelopen week toevallig de kap met toebehoren opnieuw aan moeten schaffen inclusief pennetjes, schijfjes en nieuwe klemmetjes.

Dat mensen voor die twee tientjes de moeite nemen om zoiets te gaan jatten tot aan de klemmetjes aan toe, wat een droeftoeters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Precies wat @@wulfke zegt.

Afgelopen week toevallig de kap met toebehoren opnieuw aan moeten schaffen inclusief pennetjes, schijfjes en nieuwe klemmetjes.

Dat mensen voor die twee tientjes de moeite nemen om zoiets te gaan jatten tot aan de klemmetjes aan toe, wat een droeftoeters.

Is het een kwestie van simpelweg erin klikken die klemmetjes?

 

Die veroeste klemmetjes zitten muurvast :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden