Ga naar inhoud
  • 0

Uitlaat systeem R36


ArjanBezuijen

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

- andere eindstukje erop niet bespreekbaar?

 

Eigenlijk weet ik niet goed wat je nu precies wil.

Wil je een R36 uitlaat op je R36 zetten of zo?

Misschien eerst in je onderschrift even toevoegen welke auto je hebt, welke motorisering e.d. dat praat wat makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

- andere eindstukje erop niet bespreekbaar?

 

Eigenlijk weet ik niet goed wat je nu precies wil.

Wil je een R36 uitlaat op je R36 zetten of zo?

Misschien eerst in je onderschrift even toevoegen welke auto je hebt, welke motorisering e.d. dat praat wat makkelijker.

 

Ben misschien niet heel duidelijk idd. Ik heb een R36 en wil graag een ander uitlaat systeem. Heb nu standaard uitlaat en dat vind ik wat braaf klinken dus mag wel wat anders. En een ander eindstukje is een optie maar wil wel een andere einddemper. Supersprint kost ong. 700 euro per kant, vind het zonde om daar gelijk de slijptol in te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

aha, jij bent diegene met de Viper groene R36 van (ik neem aan een andere) Arjan.

Heb wel eens gehoord dat er een klep in gezet kan worden die je open kan zetten met een knopje.

Weet niet of dat op die van jou ook kan.

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

aha, jij bent diegene met de Viper groene R36 van (ik neem aan een andere) Arjan.

Heb wel eens gehoord dat er een klep in gezet kan worden die je open kan zetten met een knopje.

Weet niet of dat op die van jou ook kan.

Ja ik ben dus Arjan die de Viper groene R36 overgenomen heeft van Arjan! Ik zal het eens navragen bij Arjan voor die klep. Als hij het niet weet dan denk ik dat niemand het weet! ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben misschien niet heel duidelijk idd. Ik heb een R36 en wil graag een ander uitlaat systeem. Heb nu standaard uitlaat en dat vind ik wat braaf klinken dus mag wel wat anders. En een ander eindstukje is een optie maar wil wel een andere einddemper. Supersprint kost ong. 700 euro per kant, vind het zonde om daar gelijk de slijptol in te zetten.

 

Ik hoor goede verhalen over http://www.pmperformance.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden