Vandaag bij de bandenboer om mijn Conti Sportcontact5 te vervangen voor Falken.
Werd erop gewezen dat ik op dit moment Conti-seal banden heb, zelf dichtende banden dus, heb namelijk ook geen reserve wiel.
In eerste instantie wilde ik de gok nog wel wagen, maar ze wisten mij ook te vertellen dat indien bij een lekke band ik dan ook geen aanspraak kan maken op de VW pechhulp, en dat laatste kan ik vanwege vele buitenland ritjes niet gebruiken.
Dus dan blijven er 4 opties over.
1. Reservewiel kopen. Liever niet, wilde ooit nog eens die extra ruimte gaan gebruiken voor een subwoofer
2. Continentals blijven rijden. Liever ook niet, het zijn fijne banden, maar voor dat budget kan ik denk ik beter krijgen. ( Eagle F1, P Zero, Falken, etc.)
3. Andere band nemen, compenseren met zo'n spuitbusje. Weet iemand of dat een beetje betrouwbaar of goed werkt ? (en als het mis gaat of VW Pechhulp hier wel voor komt)
Vraag
Mich76
Vandaag bij de bandenboer om mijn Conti Sportcontact5 te vervangen voor Falken.
Werd erop gewezen dat ik op dit moment Conti-seal banden heb, zelf dichtende banden dus, heb namelijk ook geen reserve wiel.
In eerste instantie wilde ik de gok nog wel wagen, maar ze wisten mij ook te vertellen dat indien bij een lekke band ik dan ook geen aanspraak kan maken op de VW pechhulp, en dat laatste kan ik vanwege vele buitenland ritjes niet gebruiken.
Dus dan blijven er 4 opties over.
1. Reservewiel kopen. Liever niet, wilde ooit nog eens die extra ruimte gaan gebruiken voor een subwoofer
2. Continentals blijven rijden. Liever ook niet, het zijn fijne banden, maar voor dat budget kan ik denk ik beter krijgen. ( Eagle F1, P Zero, Falken, etc.)
3. Andere band nemen, compenseren met zo'n spuitbusje. Weet iemand of dat een beetje betrouwbaar of goed werkt ? (en als het mis gaat of VW Pechhulp hier wel voor komt)
4. Andere zelf dichtende band nemen, maar welke ?
aangepast door Mich76Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten