Ga naar inhoud
  • 0

Hoofdsteun 3BG vast.


John de Jonge

Vraag

Goedemiddag,

 

Mijn hoofdsteun staat momenteel op de laagste stand. Sinds ik de auto heb, een paar wk nu, heb ik hem nog niet hoger kunnen krijgen.

Hij is nog wel kantelbaar, maar omhoog is er geen beweging in te krijgen. Die clip op de rechter pen is helaas ook niet fris meer. Maar deze is vlgs mij alleen nodig om de steun van de leuning los te halen en niet van belang bij het verstellen. (?)

 

Iemand nog tips/ervaring hoe dit op te lossen zonder al te grof er aan te moeten trekken?

 

Alvast bedankt!

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb het ooit eens eerder gezien bij de Datsun 120Y ( ja, dat was een mooi poosje terug :mrgreen: ) van mijn vader dat deze vast zat, en die trok toen de complete handel uit de leuning. Dus incl de "glijbussen" waar die pennen zo mooi soepel in zouden moeten kunnen bewegen. Kwam niet meer goed,.. Dat wil voorkomen dus écht brute kracht durf ik nog niet te gebruiken, tenzij iemand me kan verzekeren dat de bussen waar die pennen in bewegen goed vast in een frame zitten en het geen plastic "pluggen" zijn in een schuimvulling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden