Ga naar inhoud
  • 0

Premium telefoon - beltoon


Spiky

Vraag

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je de beltoon kunt instellen bij de Premium telefoon via MFD.

Kan het niet terugvinden, maar de vraag is dus:

 

Kun je je beltoon veranderen als je telefoonvoorbereiding Premium hebt?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ben je zeker dat je in RSAP mode gekoppeld bent ? je kan namelijk ook gekoppeld zijn in gewone BT mode en dan heb je minder opties dan bij RSAP.

Kan je eens een foto maken van het scherm tussen de teller wanneer je gekoppeld bent. Gewoon scherm is al in orde, onderaan zie je dan een BT symbool ofwel een BT symbool met premium ernaast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wulfke, In de bijlage 3 foto's

Z1 = mijn telefoon. Na contact met bt eerst BT logo en batterij status, even later komt er een telefoontje tussen (Z1-2)
De Z3 compact van mijn vrouw doet hetzelfde. Eerst zonder, en dan met telefoon.

 

Telefoonboek werkt prima! (zien we ook op RNS510, en kunnen via MFD bladeren door contacten, en gekozen/ontvangen gesprekken terugvinden.

 

Zit de beltoon niet gewoon in de BT module?

 

post-24537-0-65405300-1466234846_thumb.jpg

post-24537-0-55948600-1466234851_thumb.jpg

post-24537-0-93375800-1466234855_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo te zien ben je niet via rsap verbonden.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

 

Het is makkelijk vast te stellen dat je via rsap verbonden bent. Wanneer je na verbinding met de auto je telefoon neemt en je probeert te bellen, sms'en dan zal dat bij rsap niet lukken, dan moet je eerst de verbinding met je telefoon verbreken.

 

@@Spiky Bij alle modules die ik gehad heb (en dat zijn er wat) zit de beltoon in de module, en was altijd te kiezen uit het telefoonmenu.

 

Hoor je de beltoon van je telefoon via de luidsprekers, of is het echt een andere beltoon (van de module?)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een update:

Contact opgenomen met dealer waar ik de Passat gekocht heb, en kon het via lokale dealer na laten kijken/fixen!!
Passat halve dag weg voor "diagnose", waaruit bleek "BT werkt gewoon, en MDI inderdaad niet"

Vervolg was een week later terug voor "uitgebreide diagnose" (uitbouwen MDI en verder zoeken) wat gisteren gebeurd is.

hieruit kwam naar voren dat de MDI module defect was, en deze vervangen moest worden. (Deze was meteen besteld door dealer)
Echter wou de dealer van aanschaf graag een "goedkopere" plaatsen, wat langer ging duren i.v.m. bestellen etc. etc..
Uit eindelijk dus toch de nieuwe originele MDI geplaatst, en heb de passat weer terug met werkende USB aansluiting! :mrgreen:

 

Wat betreft de BT en onze telefoons: Dat gaat blijkbaar niet werken. Met HTC van een vriend had ik wel een "Premium" icoon, en andere beltonen! :wink:

 

Resume: BT lag aan eigen telefoon, en MDI was defect, en vervangen onder coulance/garantie van dealer!! :mrgreen:

 

Gr, Erik
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden