Ga naar inhoud
  • 0

air ride 3bg


Ramses II

Vraag

Goede avond,

 

zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar alle info omtrent air-ride voor een passat 3bg.

zit er zins dat ik de auto verlaagd heb al over na te denken, want vaste lage veren schieten niet echt op in de polder  :neutral: .

 

nu heb ik al meerdere malen de zoek functie gebruikt, maar krijg hier niet echt een duidelijk antwoord uit  :angel:

 

ik ben een complete leek op het gebied van air ride of alles wat er bij komt kijken,

zijn er mensen die dit hebben, gedaan hebben of er verstand van hebben en mij willen helpen met uitzoeken / inbouwen.

 

de auto betreft een 2.5 TDI V6 4 motion ( avant ),

nu las ik dat het voor een 4motion een heel stuk lastiger is om air ride op de achter as te maken ivm ruimte etc, klopt dit?, of is dit zelfs bij het onmogelijke af ??

 

hoeft geen spring auto te worden, wordt hoofdzakelijk voor 2 standen gebruikt

 

 - verlaagde stand voor op de snelweg etc.

 - verhoogde stand voor in de dorpen / steden

 

graag hoor ik van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

mijn probleem met mijn auto is vooral dat hij zo laag ligt, dat het moeilijk is door dorpen / steden te komen waar ze in een vlaag van verstandsverbijstering hebben bedacht om drempels te maken  :angel:  :mrgreen:

nu vind ik het verlaagde wel heel erg lekker rijden op het circuit of op de snelweg, maar dus waardeloos in de stad.

omdat ik niet heel erg veel zin heb om de stad in mijn schroefset omhoog te schroeven en de stad uit weer omlaag, maar het makkelijker vind als een computer dat voor mij doet  :angel:

 

dat is eigenlijk de reden waarom ik op airride zou willen overgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

lijkt wel interessant,m aar wat heb je er eigenlijks aan ?

Tja, wat heb je aan grotere velgen onder de auto.. :wink: ? Het ziet er beter uit :mrgreen:.

 

Met schroefset op een lage stand is de auto stug, dat valt met air reuze mee.Ik vind het ook makkelijk dat je de hoogte van de auto kunt aanpassen als het nodig is. (Drempels, slecht wegdek, parkeergarages, rijden met caravan) Dit was met schroefset regelmatig een probleem, en met air geen last meer van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden