Misschien weten jullie wat meer over de 2 onderstaande vragen:
Ik merkte laatst op als ik voor een stoplicht sta het toerental van +/-900 naar 800 gaat. Auto gaat dan ook wat schokken.
Zodra de auto maar iets gaat lopen schiet het toerental weer iets omhoog. Dit is permanent. Ik heb dan wel de optie "automatisch uit/starten" uit staan.
Is dit een software iets om uitstoot van CO2 tegen te gaan? Hoort dit zo te zijn?
Wat ik ook gemerkt heb met het afgelopen koudere weer is dat ik 's morgens merk dat de koppeling de eerste 200 meter soepel gaat en daarna opeens iets zwaarder wordt.
Of dit later weer lichter wordt is mij eigenlijk nog niet echt opgevallen maar direct na het starten is hij soepel en daarna zwaarder.
Dat is wat ik merk. Kan het zijn dat de auto, als hij koud is gewoon stug is? Hoort dit zo te zijn?
Hoop dat iemand wat kan vertellen over deze geweldige B7 want verder loopt hij als een trein.
Vraag
MiC2005
Hoi 3AA kenners,
Misschien weten jullie wat meer over de 2 onderstaande vragen:
Ik merkte laatst op als ik voor een stoplicht sta het toerental van +/-900 naar 800 gaat. Auto gaat dan ook wat schokken.
Zodra de auto maar iets gaat lopen schiet het toerental weer iets omhoog. Dit is permanent. Ik heb dan wel de optie "automatisch uit/starten" uit staan.
Is dit een software iets om uitstoot van CO2 tegen te gaan? Hoort dit zo te zijn?
Wat ik ook gemerkt heb met het afgelopen koudere weer is dat ik 's morgens merk dat de koppeling de eerste 200 meter soepel gaat en daarna opeens iets zwaarder wordt.
Of dit later weer lichter wordt is mij eigenlijk nog niet echt opgevallen maar direct na het starten is hij soepel en daarna zwaarder.
Dat is wat ik merk. Kan het zijn dat de auto, als hij koud is gewoon stug is? Hoort dit zo te zijn?
Hoop dat iemand wat kan vertellen over deze geweldige B7 want verder loopt hij als een trein.
MiC
Link naar reactie
Delen op andere sites
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten