Ga naar inhoud
  • 0

Dash mount / cradle VW


Groovejunk

Vraag

Heren! Ik heb een dash mount van het een of ander in mijn auto zitten maar ik heb geen idee wat ik ermee moet en/of kan :

f60bf61d97b823969d79cfbb9438ef4b.jpg

Iemand die weet :

- of ik er op een of andere manier een iPhone 6 aan kan frommelen? (Bury?)
- zo nee : hoe ik hem er netjes af krijg en of ik dan met gaten in het dash blijf zitten...

Ik heb een MMI kabel die onder mijn armsteun zit, maar ik vind het niet handig om steeds mijn telefoon daarin te leggen. Erg onhandig vakje namelijk.

Het liefst wil ik dus de functionaliteit van mmi kunnen gebruiken (opladen en muziek afspelen) en de telefoon in die cradle proppen.

Hulp is welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Guys, 

 

ik heb er inmiddels alle beide. Die eerste op het dashboard (als ik rij IPHONE ;) ) en de tweede in de middelconsole (Samsung) en als mijn vrouw rijdt .. wisselen wij de adapters om .... ;)

 

gr. Helge

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guys,

 

ik heb er inmiddels alle beide. Die eerste op het dashboard (als ik rij IPHONE ;) ) en de tweede in de middelconsole (Samsung) en als mijn vrouw rijdt .. wisselen wij de adapters om .... ;)

 

gr. Helge

Dus de bodit adapter voor iPhone past dus in t midden console.

Toevallig een foto er van??

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha dit ding is gewoon van de action twv 2 euro. Vorige eigenaar had een Bluetooth houder of iets en die open gebroken en zo'n ding opgekit. Dit is een nieuwe, gisteren op gezet omdat de vorige kapot is gegaan. Prima oplossing vind ik zo.2b25b93fa5cb04c84d8f53efb85d98f8.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op dezelfde manier als oem waarschijnlijk. En als hij kapot is, heb je voor €2,99 en een dot smeltlijmweer den nieuwe!

 

Enige voordeel van de oem houder is dat hij oplaadt zonder extra kabel, dat doet deze natuurlijk niet

Wel een prachtige gleuf onderaan. Dus ik kan er gewoon een oplader aan hangen hahah.

 

Om 150 euro te betalen daarvoor... Nee, doe mij die 3 euro oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 18-3-2016 at 08:38, bob1986 said:

9def834867e3de467ff5698ee1936c85.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb deze ook in mijn auto zitten.

 

Kan iemand me vertellen hoe je die docking station eruit krijgt?

Wil dat extra laatje/klepje wel behouden maar dan zonder die cradle erin, wil er een draadloze IQ laden inbouwen zodat de telefoon daarin gelegd kan worden en zo automatisch wordt opgeladen, maar dan moet dat ding er wel uit.

Ik zie geen enkel schroef zitten en wil niet meteen grof geweld gaan gebruiken om het eruit te broeken, wellicht is er een trucje om het er eenvoudig uit te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden