STA Geplaatst 13 maart, 2016 Geplaatst 13 maart, 2016 Sta ik in de wasstraat, word mn auto droog geblazen, vliegt mn dakstrip eraf. Krijg het ook niet meer vast! Iemand enig idee hoe ik dit weer vast krijg?? Groet STA
0 wulfke Geplaatst 13 maart, 2016 Geplaatst 13 maart, 2016 Dacht dat flying dutchman dit onlangs ook heeft gehad.
0 dieseltje Geplaatst 13 maart, 2016 Geplaatst 13 maart, 2016 hele strip eruit halen. Goed schoonmaken dan weer monteren en het begin goed onder het rubber van t voorraam schuiven 1
0 STA Geplaatst 13 maart, 2016 Auteur Geplaatst 13 maart, 2016 Het ligt er helemaal los in, halverwege staat het ook een beetje bol het klemt nergens meer Groet STA
0 dieseltje Geplaatst 13 maart, 2016 Geplaatst 13 maart, 2016 zit er geen rubber meer aan? als dat er af is kun je beter opzoek naar een nieuwe op de sloop. Het beste van een 3B die klemmen beter. 1
0 STA Geplaatst 13 maart, 2016 Auteur Geplaatst 13 maart, 2016 Zal morgen een foto hoe het zit aan de onderkant Groet STA
0 Flying Dutchman Geplaatst 13 maart, 2016 Geplaatst 13 maart, 2016 zit er geen rubber meer aan? als dat er af is kun je beter opzoek naar een nieuwe op de sloop. Het beste van een 3B die klemmen beter. Idd. 1tje zoeken op de sloop in zelfde klnr. Van een 3B. Ben de mijne verloren op de snelweg nooit meer terug gezien. Maar eh, wasstraat?????? Eenmalig testen of de pakkingen gelukt waren denk ik. verzonden dmv data door lucht 1
0 tiptronic Geplaatst 13 maart, 2016 Geplaatst 13 maart, 2016 Die tip van de strip uit een 3B had ik al eerder gelezen 1
0 BARRY_TDI Geplaatst 13 maart, 2016 Geplaatst 13 maart, 2016 Ik heb ze van een 3B erop. Kleur grijs is iets anders maar dat valt niet op. Het rubbertje van een 3B is zachter en hecht beter. Wat je zou kunnen doen is met wat dotjes kit de boel vast "plakken" 1
0 dieseltje Geplaatst 13 maart, 2016 Geplaatst 13 maart, 2016 kit is mij destijds afgeraden. 't water kan dan niet meer weg en kans op roest wordt groter. 1
0 STA Geplaatst 14 maart, 2016 Auteur Geplaatst 14 maart, 2016 Idd. 1tje zoeken op de sloop in zelfde klnr. Van een 3B. Ben de mijne verloren op de snelweg nooit meer terug gezien. Maar eh, wasstraat?????? Eenmalig testen of de pakkingen gelukt waren denk ik. verzonden dmv data door lucht De was straat was ff om te testen of het harde werken beloond kon worden Groet STA
0 LeovanderMeer Geplaatst 14 maart, 2016 Geplaatst 14 maart, 2016 Ellende man. Hopelijk krijg je hem weer vast.
0 ruudjuh Geplaatst 26 juni, 2016 Geplaatst 26 juni, 2016 Weet iemand nog zo'n strip in het zwart beschikbaar? Ik ben er een verloren op de deutche autobahn????
0 Flying Dutchman Geplaatst 29 juni, 2016 Geplaatst 29 juni, 2016 Weet iemand nog zo'n strip in het zwart beschikbaar? Ik ben er een verloren op de deutche autobahn Zonder links rechts of kleur nummer blijft het lastig! Maar ik heb er 1 meegenomen van een sloperij in Austerlitz! Zwart lc9z, variant! Misschien hebben ze di andere nog!
0 tiptronic Geplaatst 2 december, 2016 Geplaatst 2 december, 2016 Nou de mijne is er ook af gegaan tijdens het schoonspuiten. Maar heb alles nu goed droog en klaar om terug te plaatsen, maar dan ben ik bang om hem alsnog te verliezen, nu wil ik hem toch ergens mee vast zetten maar waarmee??
0 STA Geplaatst 2 december, 2016 Auteur Geplaatst 2 december, 2016 (aangepast) @@bandenman heeft het bij mij een keer vast gemaakt vd zomer maar dat spul een soort kit werkte niet al te best maargoed het zit nog redelijk maar niet netjes meer 2 december, 2016 aangepast door STA
0 hcaluwe Geplaatst 2 december, 2016 Geplaatst 2 december, 2016 Dakstrips gaan vaak los , ik ben er ook al eentje kwijt , van een 3b schijnen vaster te zitten????
0 hcaluwe Geplaatst 7 februari, 2017 Geplaatst 7 februari, 2017 Update , afgelopen zaterdag linker dakstrip opgehaald bij forumlid???? @@Wouter. Passat is weer compleet . Zit ook beter nu . Nu blijven opletten als ik weer is in de wasstraat ga.
0 PizzaPuntje Geplaatst 5 juni, 2017 Geplaatst 5 juni, 2017 Bij mij zijn ze ook kwijt.....eentje was ik al kwijt voor ik er erg in had. Andere ook in wadstraat....hele boel op tilt. Strip stuk. Staat best goed bij die deuk in de motorkap, blaasjes op rechter voorscherm en wat missende afdekkapjes.
Vraag
STA
Sta ik in de wasstraat, word mn auto droog geblazen, vliegt mn dakstrip eraf.
Krijg het ook niet meer vast!
Iemand enig idee hoe ik dit weer vast krijg??

Groet STA
19 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten