Rachid17 Geplaatst 12 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2016 Heren deze olie gooit de dealer in mijn passat b6 fsi , en ik dacht altijd dat de 5-30 erin ging. Is deze olie wat de dealer gebruikt goed of slecht voor de motor,lees verschilde dingen op internet. En hier zijn er mensen met heel veel ervaring:mmrgreen: Wat is jullie advies hierbij. Welke zorgt ervoor dat je de motor goed houd en niet dat witte kwakje in de motor krijgt? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 13 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 schraapveerproblemen heeft voornamelijk te maken met dichtslibben van de kanalen.. dat komt volgens mij puur door de te lange intervallen(en iets te kleine veren) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ArieV Geplaatst 12 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2016 Zit er bij nu ook in. 1.4tsi. De dealer zei dat ik wel gewoon kon bijvullen met 5w30. Daar kwamen ze mee nadat ik klaagde dat ik al 2 bussen had staan en weer een 3de kon bij kopen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 12 maart, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2016 Ik vond het raar dat dit bij mijn bon op stond. Wat is dan het verschil met de 5w30 en 0w30 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 12 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2016 5w 30 wordt niet meer geproduceert, tenminste dat las ik een tijdje terug... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Schippersss Geplaatst 12 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2016 0w30 is Nog dunner als 5w30. 0w30 wordt de nieuwe standaard voor vag motoren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 12 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2016 5W30 is er gewoon hoor.. 0w30 is haast dunner als water.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 13 maart, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 Dus het kan geen kwaad om 0w30 erin te blijven gooien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 13 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 Dus het kan geen kwaad om 0w30 erin te blijven gooien. Als je motor gewend is 5w30 te krijgen, dan kan dat kwaad ja. Dat is net als dat je eerst coca cola drinkt en dan ineens de minder goed smakende pepsi cola krijgt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 13 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 Dus het kan geen kwaad om 0w30 erin te blijven gooien. kan geen kwaad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ATS Geplaatst 13 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 Heeft dat te maken met de olie problemen bij tfsi motoren? minder vuil afzetting of zo? snap de logica niet om er naaimachine olie in te gooien. Verstuurd van mijn SM-G900F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 13 maart, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 Heeft dat te maken met de olie problemen bij tfsi motoren? minder vuil afzetting of zo? snap de logica niet om er naaimachine olie in te gooien. Verstuurd van mijn SM-G900F met Tapatalk Wat bedoel je met olie problemen bij de tfsi ATS?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 13 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 Wat bedoel je met olie problemen bij de tfsi ATS?? Gebruik de zoekfunctie maar en lees het verhaal van ATS eens. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 13 maart, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 Gebruik de zoekfunctie maar en lees het verhaal van ATS eens. Ik heb het gelezen Vinniepilon, vindt het ongelooflijk dat de vag er niks aan doet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 13 maart, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 schraapveerproblemen heeft voornamelijk te maken met dichtslibben van de kanalen.. dat komt volgens mij puur door de te lange intervallen(en iets te kleine veren) Dus wat je nu zegt Vdub, is om dit probleem voor te zijn is sneller de olie te verversen ipv de gebruikelijke interval aan te houden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 13 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2016 ja, nu gebeurd dat voornamelijk met de TFSI motoren, dus met turbo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Rachid17
Heren deze olie gooit de dealer in mijn passat b6 fsi , en ik dacht altijd dat de 5-30 erin ging.
Is deze olie wat de dealer gebruikt goed of slecht voor de motor,lees verschilde dingen op internet.
En hier zijn er mensen met heel veel ervaring:mmrgreen: Wat is jullie advies hierbij.
Welke zorgt ervoor dat je de motor goed houd en niet dat witte kwakje in de motor krijgt?
Link naar reactie
Delen op andere sites
15 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten