Ga naar inhoud

Passat goed onderhouden


bob1986

Aanbevolen berichten

Goedemorgen peeps,

 

Ik wil nog lang genieten van mijn B7 dus goed onderhouden. Wat voor shampoo kan ik het beste gebruiken voor mijn kleur auto

82e7e8e116dc468839a099fa893815ee.jpg

 

En wat voor de velgen

902ded28678a80c559b32eed4a91620c.jpg

 

Wat kan ik voor de zwarte lederen bekleding gebruiken.

 

Is het spuiten met een hogedruk goed of juist niet?

 

En andere tips mogen zeker geplaatst worden

 

Bedankt vast,

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shampoo raad ik je Meguiars gold class shampoo aan, is een goeie shampoo. Wax gebruik ik zelf de Meguiars M16 high tech wax.

Velgen gebruik ik poorboys wax voor. En banden Meguiars gel. Weet de volledige naam er niet van. (Kijk ik vanavond ff naar)

Interieur kan je coulorlock gebruiken denk ik.

Zelf gebruik ik ook de hoge druk, nog geen problemen mee gehad.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 't ff opgezocht. Het is de Meguiars Gold class endurance high gloss tire protection gel.

 

Dit zou misschien ook goed kunnen zijn voor je leer: Meguiars - Gold Class Leather & Vinyl Cleaner en daarna Meguiars - Gold Class Leather Conditioner Spray.

Heb deze zelf nog niet gebruikt, maar wil 't wel aanschaffen om te proberen.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

aangepast door RohanV6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de hoge druk maar op een juiste manier gebruikt dus niet te dicht op je lak bv.

 

Verder heb ik bijna alles van mequairs en wat poorboys en chemical guys, verder zijn vele shampoos wel goed als je maar weet hoe en waarvoor te gebruiken.

 

Ben verder ook nog maar net begonnen met poetsen en heb veel gehad aan de carclean site, daar staan vele tips en trucs en reviews.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een suggestie mag maken...

Kijk naar deze kit, zit het grootste deel al in... :)

 

Velgen gewoon bijhouden met dezelfde shampoo, eens per maand/2maanden met Monello Non-Ferro (ook voor het lakwerk te gebruiken, zou ik 2x/jaar doen ofzo..)

Qua wax zou ik gaan voor Collinite 845, hele goede allrounder (ook voor je velgen te gebruiken!)

 

Bandenmiddel zou ik gaan voor Mothers FX of Mothers Reflections, qua leder de Mothers Leather Tech kit of Colourlock.

 

Ik kan er heeeeele verhalen over ophangen, maar ik zou zeggen, registreer je even op forum.carlean.nl en er zal een wereld voor je open gaan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen peeps,

 

Ik wil nog lang genieten van mijn B7 dus goed onderhouden. Wat voor shampoo kan ik het beste gebruiken voor mijn kleur auto

82e7e8e116dc468839a099fa893815ee.jpg

 

En wat voor de velgen

902ded28678a80c559b32eed4a91620c.jpg

 

Wat kan ik voor de zwarte lederen bekleding gebruiken.

 

Is het spuiten met een hogedruk goed of juist niet?

 

En andere tips mogen zeker geplaatst worden

 

Bedankt vast,

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hey, dat is vlak bij mij, mooie car trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden