Ga naar inhoud

Die VW toch..


ka0191

Aanbevolen berichten

Ka0191 heeft een motorsteun nodig omdat daar wel erg veel ruimte op zat...

Na enig twijfelen en het internet zoveel als mogelijk informatie gelezen te hebben besluit ik toch maar een steun van de firma Febi-bilstein te kopen, aangezien een originele in de buurt komt van de dubbele prijs van een Febi

Ik vind de steun in Engeland voor een gunstige prijs van €45 incl verzending...

Met 4 dagen komt de meneer van de post het pakketje brengen...

 

Na demontage van de oude steun de twee even vergeleken en foto van gemaakt...

 

Vroeg me al af waarom er wat was gekrast op de nieuwe steun....

Conclusie... VW gebruikt Febi bilstein. ????????

post-24257-0-94343800-1457300702_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is altijd al zo geweest. Vele onderdelen worden door derden gemaakt. Dat is bij alle merken zo. Alleen onderdelen die VW zelf maakt zou je bij de dealer moeten kopen ivm kwaliteit. Maar de rest kan je gewoon bij de "handel" halen. Alleen heb je dan een andere verpakking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is altijd al zo geweest. Vele onderdelen worden door derden gemaakt. Dat is bij alle merken zo. Alleen onderdelen die VW zelf maakt zou je bij de dealer moeten kopen ivm kwaliteit. Maar de rest kan je gewoon bij de "handel" halen. Alleen heb je dan een andere verpakking.

En toch heb ik wel een paar voorbeelden waar dat niet zo is. VW geeft opdracht aan een fabriek een onderdeel te maken, wil niet zeggen dat dit volgens dezelfde specs gebeurd.

 

Bv hydraulische druklagers, staat beide LUK op maar die je bij VW besteld zijn van metaal en bij de grossier van plastic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden