Ga naar inhoud

De nieuwe Bugatti Chiron!


Ozzy

Aanbevolen berichten

Ik word er niet écht warm van, vrees ik... de Veyron vond ik 'n stuk mooier. De achterkant van de Chiron vind ik maar niks, en die halve maanvorm die door het midden van de cockpit loopt, heeft ook nogal 'n "styling by Leepu" vibe wat mij betreft.

 

As said, mocht ik ooit om één of andere reden voor de keuze staan: de Veyron aub (de l' Or blanc alstublieft! :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://youtu.be/cl3Uy7CLCsI

 

Auto met 5000 PK.

 

niet normaal meer

de originele veyron testte al dik 3000 PK op de testbank, en die kreeg 1000 pk "effectief"

 

Die redenering volgende zit de Chiron ook al aan 4500 pk vermogen (indien de verhouding van vermogen in warmteafgave recht evenredig is tenminste, dat durf ik niet zeker te zeggen)

 

Dus ff wachten op de chiron world record edition (bugatti is nogal bedreven in het bedenken van speciale edities) en die 5000 pk hier vernoemd is ook al zwaar achterhaald :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden