Ga naar inhoud

Het best verkochte product van Vw


Ozzy

Aanbevolen berichten

En wordt in de hele eu geleverd. http://elschner2013.alfahosting.org/shop/VW-Currywurst/

verzonden dmv data door lucht

Mochten we binnenkort weer de mogelijkheid hebben om een bezoek te mogen brengen aan de passat fabriek in Emden, dan moet je zeker mee. Daar kun je de Vw wurst uitproberen tijdens de lunch. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten we binnenkort weer de mogelijkheid hebben om een bezoek te mogen brengen aan de passat fabriek in Emden, dan moet je zeker mee. Daar kun je de Vw wurst uitproberen tijdens de lunch. :P

Waar kan ik inschrijven. Ben er 2 jaar terug geweest maar niet gezien? Ohnee wacht dat was Wolfsburg.

 

verzonden dmv data door lucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik inschrijven. Ben er 2 jaar terug geweest maar niet gezien? Ohnee wacht dat was Wolfsburg.

verzonden dmv data door lucht

Geen idee wanneer we weer gaan.

De laatste keer zijn we in 2013 geweest geloof ik.

 

Je zou het aan Matthijs kunnen vragen of hij wat kan regelen zodat we binnenkort nog een keer daar terecht kunnen.

 

In Wolfsburg zou je ook de mogelijkheid moeten hebben gehad de worstjes uit te kunnen proberen... Vreemd dat je het niet gezien hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten we binnenkort weer de mogelijkheid hebben om een bezoek te mogen brengen aan de passat fabriek in Emden, dan moet je zeker mee. Daar kun je de Vw wurst uitproberen tijdens de lunch. :P

 

dat zou wel heel vet zijn om daar de worsten te mogen proberen ( en stiekem naar al die mooie autos te kijken  :angel:  :angel: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden