Ga naar inhoud
  • 0

Melding sleutel niet gevonden


Hendrik38

Vraag

Hello people,

 

Ik heb een passat 2011 met kessy. Nu heb ik een paar keer meegemaakt dat ik de auto met de start stop knop start en dat er vervolgens kort een melding in het display komt dat de sleutel niet is gevonden nadat de motor draait. De motor blijft gewoon draaien en er is voor de rest niks aan de hand.

Is de batterij van de sleutel misschien bijn leeg? Wie herkent dit?

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

P.s nieuwe batterij erin gedaan en vanmorgen weer 1 X de melding. Lijkt alleen bij de eerste keer starten. Daarna nog 6 X gestart en geen melding meer. Nu maar eens proberen met de reservesleutel.

P.s het is een 3aa en de melding is maar 1 seconde in beeld.

aangepast door Hendrik38
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nieuwe update: Hij doet het ook bij de reservesleutel. de melding komt alleen tevoorschijn bij de eerste keer starten bij koude motor in de ochtend. Als ik weer even onderweg ben geweest krijg ik de melding niet weer na starten.
Kan het aan het calibreren liggen van de sleutel of de antenne op het dak of de accuspanning omdat het alleen smorgens gebeurt?

Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook regelmatig die melding... Ik maak er me al niet meer druk om. De batterij van de sleutel hoef je wel te vervangen wanneer je de melding "batterij in sleutel vervangen" krijgt, want voor je het weet krijg je hem niet meer aan de praat...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de accu vanochtend doorgemeten en was nog prima. Ik heb soms het idee dat de passat na bijv 24 uur in een totale ruststand komt en dat hij dan de eerste keer weer de sleutel moet herkennen ofzo.

Hij gaat over 2 weken naar de dealer om te onderzoeken. Ze herkenden het daar in ieder geval niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om eerlijk te zijn weet ik niet of het aan de update of aan de vervanging v d accu ligt. Maar bij mij trad het alleen op bij koud weer en bij langere tijd stilstaan..meer dan 24 uur..de melding kwam ook direct na starten motor en dat is moment dat de spanning een dip krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om eerlijk te zijn weet ik niet of het aan de update of aan de vervanging v d accu ligt. Maar bij mij trad het alleen op bij koud weer en bij langere tijd stilstaan..meer dan 24 uur..de melding kwam ook direct na starten motor en dat is moment dat de spanning een dip krijgt.

Lijkt me idd wel dat het met de accu te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden