Ga naar inhoud

Welke zomervelgen dit jaar, en wanneer? - 2018


RohanV6

Aanbevolen berichten

Van golf 7 vind ik wel netjes. Weet alleen niet of ze wel met de juiste et waarde te krijgen zijn.

dat is

VW Cadiz

5G0601025AH

8J x 19 maar dan wel een ET van 50.

5 x 112

 

zelf vind ik de Santiago wielen ook wel wat hebben maar ook hier een ET van 51.

 

maar deze zijn wel mooi van prijs,

setje nieuwe Atheo wielen

http://www.kapaza.be/nl/velgen/1--set-nieuwe-aluminium-velgen-19-insch-voor-vw-117710403.htm

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt blauw/wit uitgeslagen?

 

Hoop dat je de aanslag eraf krijgt

 

 

Lijkt blauw-wit, maar is wit. Het zijn geen zilveren velgen, maar  - zoals BMW noemt -  Ferric grey.  Ik was, zoals gezegd, al begonnen met aceton. Meguiars zegt dat IPA het juiste middel is, lijkt me ook veiliger voor de velgen. Heb dus ook maar een litertje IsoPropylAlcohol besteld ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt blauw-wit, maar is wit. Het zijn geen zilveren velgen, maar - zoals BMW noemt - Ferric grey. Ik was, zoals gezegd, al begonnen met aceton. Meguiars zegt dat IPA het juiste middel is, lijkt me ook veiliger voor de velgen. Heb dus ook maar een litertje IsoPropylAlcohol besteld ....

Ik doelde meer op het bmw logootje ????????.

 

Hopelijk krijg je de ongewenste aanslag weg met IPA. ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Passat staat nu nog op 16inch stalen velgen met winterbanden. Zodra de temperatuur +10gr blijft gaat de zomerset eronder.

Ik heb eind december een set 19inch Omanyt R36 velgen gekocht met op de randen corrosie schade. Deze velgen liggen nu bij de poedercoater.

Als de 19 inch velgen klaar zijn en eronder zitten volgt er uiteraard een foto!

 

IMG 0542

 
Deze 18inch OEM Chicago velgen had ik er altijd onder zitten.
 

SAM 2533

 

Ik heb ze overigens nog liggen. Binnenkort even wat goede foto's maken en dan zal ik ze bij de aangeboden onderdelen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd! Ik ga tzt naar een set kijken. Je mag me ook alvast PB'en wat je in gedachte had ik heb er geen haast mee hoor. En je bent voor mij in redelijke rij afstand. Woon in Uithoorn.

 

En anders alleen ze even stiekem in het echt zien? Ik ben normaal fan van meer spaken. Maar deze vind ook heel mooi. Twijfel alleen of het mooi onder mijn 3c variant staat omdat het een lichte auto kleur is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 18" groot genoeg. Groter wordt minder comfortabel (runflat banden) en met grotere kans op stoeprandschades. Verlaging? Wellicht nog later ...

 

Maar ik heb ook nog wel wat andere dingen op mijn wensenlijstje (M-style bumpers en zijskirts, dubbele uitlaat achter, chiptuning). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 18" groot genoeg. Groter wordt minder comfortabel (runflat banden) en met grotere kans op stoeprandschades. Verlaging? Wellicht nog later ...

 

Maar ik heb ook nog wel wat andere dingen op mijn wensenlijstje (M-style bumpers en zijskirts, dubbele uitlaat achter, chiptuning).

Ok, nou dam hou ons maar op de hoogte. Je hebt iig mooie mods op de planning staan????
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren een leuk setje Audi/BBS Speedlines in 19"inch op de kop getikt.  ET44 , 8.5J, ideale maten!.voor onder de .:R36 :)

kijken hoe me dit bevalt, aangezien mooi setje omanyt in 19 nogsteeds lastig vinden is :) voor nette prijzen of in goede staat. 

post-19474-0-28578100-1491512963_thumb.jpg

aangepast door mariovdark
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil waarschijnlijk gewoon de Kansas set, een zomer set van maken. Bevallen mij goed. Denk even poeder coaten( hier en daar wat schades) en er goed bandje om heen gooien, Michelin pilot sport 4.

En is wat nieuwe logos scoren.

 

post-18125-0-48227700-1491584393_thumb.jpg

aangepast door Schippersss
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden