Ga naar inhoud

3bg highline lijsten poetsen


rob 1.8turbo

Aanbevolen berichten

Ik heb het met een grove polijst gedaan met de hand. Daarna met een ultimate glaze op de machine. Alleen met de machine moet je wel opletten dat je geen andere zaken als rubbers raakt. Zou je met schilderstape even af kunnen plakken.

 

 

Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn lijsten al eens de metal polish van Meguairs gebruikt en werkte best goed.

https://www.carclean.nl/product/Meguiars/NXT_Generation_All_Metal_Polysh_142_g_G13005_100085

 

Een andere is blue b gone wat schijnbaar ook prima spul is. Wel gehoord dat je best de gelakte delen afplakt omdat de lak hier niet zo goed tegen kan.

http://www.waxworld.nl/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=100183

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over blue b gone heb ik ook al veel gelezen denk dat ik die morgen maar ff ga halen dat schijnt idd heel goed spul te zijn

Gebruik ik ook en werkt perfect, beschermt na de behandeling ook zeer goed tegen nieuwe verwering.. Is een klein flesje maar erg zuinig in gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik heb hetzelfde probleem met de chromen sierlijsten (dof, dof, dof) maar nog geen ervaring met het poetsen. Gezond verstand zegt me weinig druk uit te oefenen en de machine en het poetsmiddel het werk laten doen. Dus eerst maar even vragen aan zij die het kunnen weten.. :)

 

Hebben jullie behalve het te gebruiken poetsmiddel en het afplakken van de lak en rubberdelen verder nog tips over hoe de sierlijsten het beste machinaal gepoetst kunnen worden? Hoe kom je tot het beste resultaat? Hoe lang moet je poetsen? Gebruik je een klein formaat poetsmachine/schijven of maakt dat niets uit? Hoe doe je bv de randjes van de sierlijsten? Gebruik je nog een middeltje ter bescherming na het poetsen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden