Ga naar inhoud
  • 0

Deurpakkingen Vervangen Dag 3BG


tiptronic

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is bij mij nog nooit vervangen, dus zowiezo preventief  :wink:

 

Alleen als je een Passat hebt

 

Alleen als je een Passat hebt

Bestuurders deur heeft Twan meegenomen, maar uit z'n vervangende deur misschien. Moet je toch even aan Twan vragen

Niet te streng wezen he voor het volk Alfred. Van Skoda en Seat werkt op dezelfde manier. :mrgreen:

 

Doen we ook een BBQ achteraf op eigen kosten?

Of andere suggesties

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik hoef zelf niet te vervangen maar zal er zijn puur voor de hulp, echter het tonnetje uit het achter raam sla je zelf eruit. Bij mij wil het wel eens voorkomen dat het raampje sneuveld :angel: Of je wil dat ik het doe? Dan geheel op eigen risico :mrgreen:.

@@tiptronic Alfred,zullen we materialen lijst plaatsen wat je nodig hebt? 3M pakking bv en ontvetter en lijm oplosser. 1 pakje 3M pakking kan je denk ik wel 2 auto's mee doen.

 

 

en zo hete fohn erbij voor warm stoken het is lekker als de pakking goed op de metal plakt .

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stelletje %$#@!

Ik heb net alle deuren door de bandenman laten doen !

En deze week de rest van de pakkingen.

 

Dus tip maak er een complete pakking vervang dag van: pakkingen van motor ECU en airo intake. En wil je het helemaal spannend maken: vervang dan ook de achterlicht pakkingen.

Die pakkingen kosten weinig en zeker met 30% forum korting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is bij mij nog nooit vervangen, dus zowiezo preventief :wink:

 

Alleen als je een Passat hebt

 

Alleen als je een Passat hebt

Bestuurders deur heeft Twan meegenomen, maar uit z'n vervangende deur misschien. Moet je toch even aan Twan vragen

Volgens mij heb ik wel een Passat

 

 

Groet STA

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stelletje %$#@!

Ik heb net alle deuren door de bandenman laten doen !

En deze week de rest van de pakkingen.

 

Dus tip maak er een complete pakking vervang dag van: pakkingen van motor ECU en airo intake. En wil je het helemaal spannend maken: vervang dan ook de achterlicht pakkingen.

Die pakkingen kosten weinig en zeker met 30% forum korting.

Ah shit. Hijheeft het gelezen. Wie heeft Wim getipt.

We zeiden al als Wim de pakkingen klaar heeft organiseren we een deurpakking vervang dag :mrgreen:

 

 

Je bent wel welkom om te helpen Wim. Jij weet nu ook hoe het moet toch :angel:

 

 

Maar idd geen slecht idee om alle pakkingen te vervangen. Denk alleen dat het qua tijd een weekendmeet gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de "dag" ergens beetje central NL is wil ik ook wel komen. Kwam vandaag er achter dat ik aan rechter kant zowel voor en achter water op bodem heb. Er lag toevallig oude krant en toen ik me Passat opruimde voelde die klets nat. Denk ook dat de pakking tussen pantserplaat en portier lek is.

 

Wat gaat dit allemaal kosten? Dan graag voor alle 4 de deuren en eventueel voor alleen de rechter kant 2 deuren?

 

Ik kan helpen heb al meer malen me portier bekleding eraf gehaald en terug gezet dus 2 extra handen altijd aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de "dag" ergens beetje central NL is wil ik ook wel komen. Kwam vandaag er achter dat ik aan rechter kant zowel voor en achter water op bodem heb. Er lag toevallig oude krant en toen ik me Passat opruimde voelde die klets nat. Denk ook dat de pakking tussen pantserplaat en portier lek is.

 

Wat gaat dit allemaal kosten? Dan graag voor alle 4 de deuren en eventueel voor alleen de rechter kant 2 deuren?

 

Ik kan helpen heb al meer malen me portier bekleding eraf gehaald en terug gezet dus 2 extra handen altijd aanwezig.

't Harde ligt bijna in het midden van het land. Dus centraal. Nog wel een stukje sturen vanuit Sluiskil maar je zit in een passat dus geen straf lijkt me
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

't Harde ligt bijna in het midden van het land. Dus centraal. Nog wel een stukje sturen vanuit Sluiskil maar je zit in een passat dus geen straf lijkt me

En met de Belgische benzine prijzen 1,12ltr komt het wel goed. Laat maar eventueel weten wat de datum is, dit ivm me ploegendienst bij Volvo (oeps mag ik dat woord wel zeggen hier haha).

 

Worden alleen de binnen en buiten rubbers vervangen? Of worden ook meteen de pantser plaat rubbers vervangen?

aangepast door DGloudemans
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En met de Belgische benzine prijzen 1,12ltr komt het wel goed. Laat maar eventueel weten wat de datum is, dit ivm me ploegendienst bij Volvo (oeps mag ik dat woord wel zeggen hier haha).

 

Worden alleen de binnen en buiten rubbers vervangen? Of worden ook meteen de pantser plaat rubbers vervangen?

Datum prikken is altijd het lastige deel van een dag organiseren.

Maar Alfred @@tiptronic zal me wel eerdaags mijn rooster willen inzien

 

De bedoeling was de binnenplaat pakking te vervangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de "dag" ergens beetje central NL is wil ik ook wel komen. Kwam vandaag er achter dat ik aan rechter kant zowel voor en achter water op bodem heb. Er lag toevallig oude krant en toen ik me Passat opruimde voelde die klets nat. Denk ook dat de pakking tussen pantserplaat en portier lek is.

 

Wat gaat dit allemaal kosten? Dan graag voor alle 4 de deuren en eventueel voor alleen de rechter kant 2 deuren?

 

Ik kan helpen heb al meer malen me portier bekleding eraf gehaald en terug gezet dus 2 extra handen altijd aanwezig.

Kosten materiasl zijn ongeveer.

Clips 17.38 40st voor 4 deuren misschien iets minder. Ivm restitutie verzendkosten.

Pakking 24 euri ofzo maar das voor 18 mtr. Heb geen idee hoeveel mtr per deur nodig is??? @@Fai

Plus nog wat ontvetter. 7,50.

 

 

Vul de lijst ff aan met hoeveel deuren.

 

verzonden dmv data door lucht

aangepast door Flying Dutchman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Al lezende kom ik er achter dat ik iets vergeten ben te vragen aan Twan (@@bandenman).

In de eerste (?) uitgebreide beschrijving van @@Fai meen ik mij te herinneren dat hij adviseerde om ook de mosstrip aan de bovenbuitenzijde van de ruit te vervangen.

 

Ik ben een voorstander van: als je iets doet laat het dan goed doen. Dus voor de organisatie van dit evenement: misschien ook handig om  te doen ?

 

Dus maak er een complete deurpakking/rubber vervangweekend van.

Koop ook wat zinkspray in voor bescherming van aangetaste deurplaten.

Net als bevestigingsclips is wat extra's geen slecht idee, denk ik.

 

En, nu ga ik los, meteen VW deurverlichting met laser logo projecteurs monteren ;-)

Als je toch alles los hebt liggen.

aangepast door Petroman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Al lezende kom ik er achter dat ik iets vergeten ben te vragen aan Twan (@@bandenman).

In de eerste (?) uitgebreide beschrijving van @@Fai meen ik mij te herinneren dat hij adviseerde om ook de mosstrip aan de bovenbuitenzijde van de ruit te vervangen.

 

Ik ben een voorstander van: als je iets doet laat het dan goed doen. Dus voor de organisatie van dit evenement: misschien ook handig om te doen ?

 

Dus maak er een complete deurpakking/rubber vervangweekend van.

Koop ook wat zinkspray in voor bescherming van aangetaste deurplaten.

Net als bevestigingsclips is wat extra's geen slecht idee, denk ik.

@@Petroman die strip hoeft alleen vervangen te worden als hij slecht of beschadigd is. En zelfs dan kan ie gewoon blijven zitten als de deurpakkingen goed zijn en de afwaterings gaten in de deur open zijn.

 

verstuurd vanaf Samsung Galaxy Note 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Flying Dutchman - 4deuren

Tiptronic - 4deuren

Sta - 1deuren

Nishaad - 4 deuren

@@Johan.h - ? deuren

 

Kreeg net bericht dat hij wil gaan verzenden. Heb dus "onhold" verzoek gedaan.

 

verzonden dmv data door lucht

aangepast door Flying Dutchman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@BARRY_TDI   Als we de pakkinggoeroe weten te strikken, dan hebben we het helemaal voor elkaar  :thumb:

Ik hoor vanochtend dat mijn luizeleven rooster omgegooid gaat worden per 1 april. Kan nu nog geen planning maken. Wel voor die tijd.

 

Dus @@Fai welke dagen kan jij? Dan houden we daar rekening mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden