Ga naar inhoud
  • 0

W8-tacho in 2.8 V6 inbouwen?


Kingversace

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

is mogelijk, echter moet de teller geheel verbouwd worden.

dump van de eprom is anders, ook de communicatie is niet gelijk.

ik zou dan eerder een gewone full-FIS nemen met een sportline teller plaat. dan heb je wel de looks van een W8 teller, maar die loopt gewoon tot 260 ipv 300 van de W8

post-12164-0-92582600-1454881230_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hij gaat er niet harder van rijden hoor.. :P

Haha nee dat weet ik.

Ging mij om het grotere scherm maar ik kwam toevallig een W8 teller tegen en dacht: ach das leuk meegenomen. De GTI teller loopt immers ook tot 300km/H

 

 

Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je het wil is het mogelijk hoor W8 teller in de V6.

Zelf heb ik een W8 teller in m'n TDI, maar zoals Dieseltje al zei er is wat werk voor nodig.

IMAG0388_zps35pcpf8i.jpg

 

Er zitten bij mij wel TTRS tellernaalden op

 

Bij Antonio hebben we ook een W8 teller gemonteerd in zijn V5.

 

 

De optie waar Vdub (mathijs) mee bezig is werkt ook op een half FIS tellerunit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan wacht ik de prijs van die optie wel even af voor dat ik me een hoop werk op mijn hals haal.

 

 

Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb voor aantal maanden terug een w8 teller om geprogrammeerd voor in een golf 4 en werkt super! 

alleen met de w8 tellers heb je 2 types... de een kun je zo omprogrammeren en de andere moet je een weerstand solderen dus wel even goed uitkijken met deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

winols, hexeditor etc etc,

 

daarmee pas je de bin bestand aan van de 24c04 als ik me niet vergist.

daarmee ook gelijk de rest km aangezet welcome en naalden aan bij contact. en hopla.

 

welcome kan ook op de fullfise ( sommige types ) hoef niet persee een w8 te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden