Ga naar inhoud
  • 0

Welke armsteun is geschikt ?


Jovum

Vraag

Hallo,

 

 

Ik heb een passat 1.9 TDI trendline 2007  met een basis interieur. Er zit bijvoorbeeld geen armsteun in. Nou zou ik graag een armsteun willen plaatsen.  Bestaat er een (originele ?) armsteun die toepasbaar is met mijn bestaande middenconsole ? (zie foto)   Een universeel ding die ergens vast geschroefd wordt, vind ik echt niks. 

Of moet het gehele gedeelte met cupholder enz,  vervangen worden ?

 

Waar koop je zo een armsteun ?

 

Wie heeft ervaring hiermee en kan er wat over vertellen? Graag reactie.

 

groeten Jan

post-15431-0-03716200-1454870329_thumb.jpg

post-15431-0-17029400-1454870563_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het beste is ineens een volledige andere middentunnel aan te kopen. Dus incl de bekerhouders met rolluikje. Dan is het een kwestie van de oude te demonteren en de nieuwe te monteren. De armsteun is beschikbaar in stof en leder. De achterste afdekking is beschikbaar voor 230V stopcontact of 12v sigaretten aansteker. Omwisselen van de middentunnel neemt een dik uurtje in beslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Middentunnel van de 3AA bedoeld u waarschijnlijk. Deze past ook maar dan moet u ook de knoppen aanpassen rond de pook en de sierlijst rond de pook. Aangezien u carbon look inlegdelen hebt in de 3C zal u deze ook moeten aanpassen tenzij u er geen probleem mee hebt dat deze niet matchen met de sierlijst rond de pook. Carbon look is niet beschikbaar in de 3AA uitvoering daarom dat ik dit aangeef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En met deze upgrade krijg je ook extra uitblaasopeningen van de Climatronic voor de achterpassagiers, het is echt een compleet andere middenconsole. Wel even opletten dat alle lucht kanalen er bij zitten.

 

Met een armsteun geniet je nog meer van je Passat. Oh ja, kan je gelijk de bijbehorende organiser van Aliexpress bestellen. Kost maar een paar euro.

 

Welkom bij de mod-club!

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Opnieuw bedankt voor de reacties. Misschien heb ik in mijn vraag niet de goede termen gebruikt maar ik kan een middenconsole uit een CC model kopen.  Mijn vraag is of deze in een 3C past.?

 

 

wat is het verschil eigenlijk tussen een CC en een C3 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij is dit hetzelfde.

Heb je der 1 van een CC ter beschikking ? Anders post u eens een foto ervan en dan kunnen we met zekerheid zeggen of het past en of er al dan niet andere dingen moeten gewijzigd worden om alles te laten passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden