Ga naar inhoud
  • 0

Shutter van grootlicht defect?


Michel de Zeeuw

Vraag

Hallo mede forum leden.

 

Ik heb weer een probleempje met de 3c.

 

Met groot licht aanzetten gaat mijn rechter shutter niet omhoog en me linker gaat maar tijdelijk omhoog en zakt dan weer naar beneden.

 

Iemand hier enige ervaring mee?

Is dit te vervangen of moet ik gelijk aan een hele koplamp denken of.........??

 

Dus kom maar op met de tips :)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Klopt als er een van de twee shutters niet werkt gaat de andere naar een aantal seconden ook weer terug.

Wat je zou kunnen doen is kijken of er op je boordnetmodule wel goed wordt gestuurd.

Stekker D Pin 6

Stekker A Pin 5

Of de pinnen meten of deze draden omwisselen en kijken of het probleem dan verhuist.

Als de shutter in de lamp kapot is weet ik niet of je die zo los kunt vervangen of dat de hele lamp vervangen moet worden.

Andre weet dat wel. @@dreke

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt als er een van de twee shutters niet werkt gaat de andere naar een aantal seconden ook weer terug.

Wat je zou kunnen doen is kijken of er op je boordnetmodule wel goed wordt gestuurd.

Stekker D Pin 6

Stekker A Pin 5

Of de pinnen meten of deze draden omwisselen en kijken of het probleem dan verhuist.

Als de shutter in de lamp kapot is weet ik niet of je die zo los kunt vervangen of dat de hele lamp vervangen moet worden.

Andre weet dat wel. @@dreke

Misschien een stomme vraag maar waar kan ik die boordnetmodule precies vinden??? Tis niet dat zekeringkastje onder de motorkap neem ik aan of die relais kast achter je opbergvakje bij je linker knie zeg maar?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien een stomme vraag maar waar kan ik die boordnetmodule precies vinden??? Tis niet dat zekeringkastje onder de motorkap neem ik aan of die relais kast achter je opbergvakje bij je linker knie zeg maar?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 

daar waar de relais op ingeplugd zijn is idd het boordnet. Daar waar de relais op ingeklikt zitten is enkel het frontje van het boordnet. De rest zit dieper onder het dashboard. Om bij de connectoren te kunnen moet je het paneel boven de voeten loshalen - hierin zit ook de obd connector en de voetverlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

daar waar de relais op ingeplugd zijn is idd het boordnet. Daar waar de relais op ingeklikt zitten is enkel het frontje van het boordnet. De rest zit dieper onder het dashboard. Om bij de connectoren te kunnen moet je het paneel boven de voeten loshalen - hierin zit ook de obd connector en de voetverlichting.

Ik zie hem indd zitten alleen kan slecht zien welke de nummers 8 en 9 zijn. Draden zijn ook lkkt stug en met tay reps vast aan elkaar.of is er een manier om makkelijk het boordnet los te krijgen dat die naar beneden komt zeg maar?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden