Ga naar inhoud
  • 0

Waterprobleem bestuurderszijde.


SK18T

Vraag

Ik ben er sinds vandaag achter gekomen dat er serieus water onder/op de mat ligt.

Nu las hier en daar over de zgn. accu-pluggen die verstopt zitten.

Zou dat het enige probleem kunnen zijn, over zouden er meerdere oorzaken kunnen zijn?

 

 

Had al hier op het forum rondgeneusd voor oorzaken, maar kom er niet echt uit.

 

thnx alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

ok, dat is toch gewoon zo'n rubber die dwars door de carressorie heen gaat zeg maar?

en deurpakkingen.... wat moet ik mijn eigen daar bij voorstellen??

 

Accu pluggen moet je eruit halen, daardoor verstopt de goot als het ware.

En de deurpakking is gewoon 3M pakking tussen je deur/carrosserie en metalen raammechanisme plaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zou geen kwaad kunnen om de pakkingen van interieurfilterbak en ECU-kast te vervangen. Dan kun je gelijk ook de rotzooi opruimen waar je nu niet bij kan.

Ik raad je aan de parafaan dan te verwijderen, dat maakt alles makkelijker.

 

Moeilijkste van de parafaan verwijderen is het losmaken van de ruitenwissers (is een goede tool voor te koop) en moeilijkste bij ECU-kast is het loskrijgen van een stuk bedrading.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ruitenwisserarmen zijn los geweest.

Maar parafan onder de voorruit kreeg ik niet los. Was ook wat bang dat die afbrak.

Dus lekker laten zitten. Wel superschoon gemaakt daaronder. Ecu bakje was kurkdroog.

Interieurfilterhuis was ook mooi droog. Eigenlijk alles onder parafan. Behalve onder de ECU bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, niet uitgebouwd maar wel de grote parafan weggehaald met een waterstofzuiger al het troep weggehaald. En geloof me onder de ECU zat een zooi dat wil je niet weten.

Aan de kant van het interieurfilter was het kurkdroog maar daar ook op en top schoongemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden