Ga naar inhoud
  • 0

Passat GTE - Middelste roosters op AUTO stand


stefmen

Vraag

Nu de dagen en nachten wat kouder zijn valt me het volgende op... Ik weet niet of dit aan mijn auto ligt of dat iedereen hier last van heeft, daarom dat ik de vraag hier eens stel.

 

Als ik de climate control op 21 graden heb staan op AUTO stand dan komt er nauwelijks (warme) lucht uit de middelste 2 ventilatieroosters (boven). De motor is goed warm en uit de zijkanten komt zeer warme lucht met een aardige snelheid naar buiten, maar in het midden staat de waaier niet eens aan zo lijkt het. Als ik de luchtstroom handmatig op voorkant zet dan komt er wel warme lucht door.

 

Met andere woorden: als de climate control op AUTO staat heb ik nog nooit warme lucht in het midden van de auto gehad. Best fris aan de handen :)

 

Herkennen nog meer mensen dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je moet op het knopje 'pijltje richting persoon" drukken, dan blaast ie ook via de middelste roosters mee, zoals Dennis al zei.

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je op knop "menu" drukt onder "auto", zie je heel leuk waar de warme lucht heen gaat.

Als er niemand op de achterbank zit of op de bijrijdersstoel, gaat daar ook geen warmte heen. Dat wordt gedecteerd met de veiligheidsgordel vergrendeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je op knop "menu" drukt onder "auto", zie je heel leuk waar de warme lucht heen gaat.

Als er niemand op de achterbank zit of op de bijrijdersstoel, gaat daar ook geen warmte heen. Dat wordt gedecteerd met de veiligheidsgordel vergrendeling.

 

Ik weet dat als ik de richting handmatig instel dat hij het dan doet, maar ik vind het vreemd dat er helemaal nooit lucht stroomt als hij op auto staat... :) Zou verwachten dat bij auto hij toch minstens wel iets warme lucht door de middelste roosters laat stromen. Tijdens een rit van 1 uur komt er helemaal nooit warme lucht eruit.

 

Als ik op Menu druk voor het overzicht dan laat hij wel een warme stroom zien bij de middelste roosters terwijl er helemaal geen lucht uit de middelste roosters komt... Ook als ik alles aanzet (de Eco stand dus uitschakel) doet zich dit voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden