Ga naar inhoud
  • 0

Bi Xenon flikkert licht


Michel de Zeeuw

Vraag

Goedemiddag mensen,

 

Ik kreeg vanochtend in mijn 2006 3c 4 motion een melding in me dash van een kapot lampje ergens.

Nou kon ik zo snel niks vinden totdat op me werk met de verlichting tegen een muur aan scheen en zag dat aan de linkerkant de kleur wat paarsig is en hij een beetje flikkert.

Ik denk dus dat daar ook de melding vandaan komt.

Nou is alleen me vraag zou het alleen het lampje zijn of die starter (ballast?)

Eventueel ook kosten hiervan bekend om zelf te maken of laten maken?

 

Ik ben benieuwd

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Origineel zit er Osram Xenarc 4300K in.

 

Als je een xenon lamp vervangt, kan je het beste beide lampe vervangen i.v.m. kleur verschil (en lichtbeeld)

 

Bij de dealer kost zo'n xenon lampje 170 eu per stuk. Als je via google zoekt naar D1S Osram ofzo dan kom je wel wat tegen voor 80 a 100 euro. Je hoeft niet persé te gaan voor Osram trouwens... Als het maar D1S is.

 

Om een xenon lampje bij de 3C te vervangen moet de voorbumper eraf. Met een uurtje tot anderhalf ben je er wel klaar mee, als je een beetje handig bent.

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thnx voor de reacties allemaal.....heb via t forum een bericht gehad en kon 2 originele bollen overnemen voor een mooi bedrag....alleen nou brandde er vanochtend geen meldingslampje meer in me dash....dus blijf t wel ff in de gaten houden en desnoods vervang ik de twee lampen zoiezo als een keer een zaterdag niks te doen heb haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden