Ga naar inhoud
  • 0

Carkit steun


Iv0

Vraag

Goedemorgen!

 

Ik ben op zoek voor het schermpje van m'n Parrot naar een steun om deze op te plaatsen.

Een vriend van mij had in z'n oude passat de volgende steun.

 

steun.jpg

 

Zijn deze nog ergens aan te komen en hoe heten ze precies. Ik heb echt al op van alles gezocht.

 

Hoe hebben jullie dit gemaakt?

aangepast door Iv0
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Deze bedoel ik

 

b7a2cdc8de0d6eed40e2bd8f74d5b1b0.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik heb deze ook gehaald (ik dacht € 5 of € 7 bij de Halfords). Nadeel hiervan is dat hij redelijk ver naar voren staat én dat ik met moeite kon fixen dat het geheel niet stond te rammelen achter het afwerkframepje van mijn Kenwood......

 

Waarvan ik nog steeds de DAB+ antenne niet heb aangesloten omdat ik slap/zwak/mieterig/bang ben om de afdekking van de B-stijl af te krijgen om massa te maken met het blanke staal eronder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb deze ook gehaald (ik dacht € 5 of € 7 bij de Halfords). Nadeel hiervan is dat hij redelijk ver naar voren staat én dat ik met moeite kon fixen dat het geheel niet stond te rammelen achter het afwerkframepje van mijn Kenwood......

 

Waarvan ik nog steeds de DAB+ antenne niet heb aangesloten omdat ik slap/zwak/mieterig/bang ben om de afdekking van de B-stijl af te krijgen om massa te maken met het blanke staal eronder.

Had nergens last van, alles gewoon netjes en strak weg gewerkt

 

 

Groet STA

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden