Ga naar inhoud
  • 0

Welke ruitenwisser nodig?


roelh

Vraag

Hallo,

 

Om het gewoon eenmaal te proberen voor deze prijs, wil ik ruitenwissers via aliexpress bestellen.

Echter, welke wisselarm heb ik nodig en welke lengte voor een 3BG?

Wie kan me hiermee helpen? :)

 

http://nl.aliexpress.com/item/Car-Wiper-Blade-Natural-Rubber-Car-Wiper-auto-soft-windshield-wiper-any-2-size-choice-14/1393618552.html?spm=2114.020208.3.1.O1UIgy&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_0_10001_10002_10005_10006_10003_10004_62,searchweb201560_2,searchweb1451318400_6149

 

Dank alvast! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Lol, was voor een kia. Deze moet ik blijkbaar hebben. Is het een duur setje of valt mee ten opzichte van NL?

Car windshield wiper blades for Volkswagen Passat B5, 21"+21", natural rubber, bracketless, car accessories

http://s.aliexpress.com/AZZZfM7z

(from AliExpress Android)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn pa heeft afgelopen zomer nieuwe ruitenwissers in Turkije gekocht voor ongeveer 5 euro dacht ik.

 

Ik kan het in 1 woord beschrijven: TROEP

 

Na 2 á 3 maanden een beetje de ruiten gewist te hebben zijn ze gescheurd, en hier kwamen we voor de apk even erachter...

Of te wel... ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die ik nu heb (geen idee merk) piepen als de neter, zelfs bij regenachtig weer. Dacht keer zoiets proberen. Maar als ik dit hoor...

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 

Heb even mijn ervaring en mening over het goedkope troep met je gedeeld.

Of je nu ze alsnog wilt uitproberen moet je zelf weten uiteraard. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou gewoon Valeo nemen  :angel:

 

Met al die pekel op de weg is het weer flink wissen geblazen, begin nu duidelijk te merken dat ik aan nieuwe ruitenwissers toe ben. In welk opzicht gaat je voorkeur uit naar Valeo? Zijn die duurzamer dan Bosch Aerotwin? Op piepen ze minder? Beide merken zijn in ieder geval een stuk goedkoper dan de ruitenwisserbladen van VW, bij de dealer vragen ze € 53,= voor een set originele VW-ruitenwissers voor aan de voorkant  :blink2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik koop altijd Bosch. Niet omdat valeo slecht is maar Bosch bevalt goed en de automaterialen zaak waar ik kom geeft me 30% korting dus ook dat weegt mee. Verder vervang ik in de herfst altijd standaard de wisserbladen ongeacht de staat zodat ik geen verrassingen heb onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik hou het op originele. Wel duurder, maar minder gauw moeten vervangen als de andere merken. Maar ben ook een vreselijke zeikert. :)

 

Originele = Valeo? Heb op een forum van autoweek.nl gelezen dat SWF een tijd geleden is opgekocht door Valeo, en dat SWF (en/of Valeo?) leveren aan diverse automerken. Maakt me allemaal niet uit, gaat erom dat er goeie ruitenwissers op de auto zitten. Rijd nu al ruim drie jaar met de originele ruitenwissers op de voorkant, achterkant is wel een keer vervangen. Achterruitenwisser klapperde namelijk heel vaak, nu ook weer (of nog?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik koop altijd Bosch. Niet omdat valeo slecht is maar Bosch bevalt goed en de automaterialen zaak waar ik kom geeft me 30% korting dus ook dat weegt mee. Verder vervang ik in de herfst altijd standaard de wisserbladen ongeacht de staat zodat ik geen verrassingen heb onderweg.

 

Ga denk ik ook een keer Bosch proberen, op een test van de ADAC komt de Bosch Aerotwin Flatblade als beste uit de test (https://www.adac.de/infotestrat/tests/autozubehoer-technik/scheibenwischer/)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden