Ga naar inhoud
  • 0

Tellers en display boordcomputer dimmen niet.


metaaltebbes

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

HAHAHA EUREKA!!! Ik zag hier op het forum de klacht vooral andersom.dat het display vooral bij warm weer slecht leesbaar werd.....Nu was mijn display dus helemaal rood en totaal niet leesbaar,dus ik denk äangezien het goed koud is in de auto omdat de kachel al een aantal dagen weigert dienst te doen zal ik het eens andersom doen:Ik heb de Fohn van moeders de vrouw gepakt en die een kwartiertje in het gat boven de zekeringen op de tellerbak laten blazen,en wat denk je????

Juist weer een perfect mooi zwart displaytje met rooie lettertjes,perfect afleesbaar!!!!

Ik heb deze klacht al vaker voorbij zien komen op het forum,dat het display van de boordcomputer helemaal rood oplicht,dus voordat je een nieuwe besteld,probeer eerst dit maar ....kost niks!!!

Ik ben uitermate tevreden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De display vd boordcomputer brand op zijn felst,dit is dus een felle rode vlek voor je ogen,en de uit te lezen info is totaal onleesbaar dus,als ik de rest van de aangestuurde dingen(radio,automaat schakeltunnel en schakelaars in de deur)op de laagste stand zet,gaan de tellers en het display knipperen,is dit een comfortmodule probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op de een of andere manier kan ik er niet goed uit opmaken wat je nou bedoelt.

 

Maak anders eens een foto van hoe het er uit ziet.

Ik heb display/dashboard verlichting gewoon altijd maximaal staan en vind het niet onduidelijk of hinderlijk. Maar dit kan een persoonlijke voorkeur zijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mja,heb het vanochtend gedaan,envanmiddag waren de hoekjes nog wat vaag vh display,net nog ff gekeken en nu is het weer helemaal zoals het hoort :mrgreen:

Ik dacht dat die achtergrond vh display rood hoorde te zijn,ik had het nl nooit anders gezien......Wat een verademing niet zo'n rood vlak voor je ogen zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden