Ga naar inhoud
  • 0

Ratelend geluid links voor bij bocht naar links


lonnebol

Vraag

Hallo,

 

Ik heb sinds enkele weken een ratelend geluid bij de band links voor wanneer ik een bocht naar links maak. Zodra de banden weer bijna recht staan is het geluid weg. Naar rechts hoor ik het niet. Ik dacht eerst dat het een lager was, maar dacht al snel daarna dat het een spoorstang zou kunnen zijn, maar ik zou absoluut niet weten hoe ik dit moet controleren. Einde van de maand moet de auto voor kleine beurt en APK, dus het zou dan meegenomen kunnen worden, maar misschien is het iets wat ik zelf kan oplossen. Ook als het de spoorstang zou zijn, durf ik me daar denk ik wel aan te wagen.

 

Heeft iemand een idee hoe ik kan vaststellen waar dit geratel vandaan komt en eventueel of het dringen aangepakt moet worden?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Tijdens de APK bleek er een scheur in de ashoes te zitten, linksvoor. Ze hebben ook geprobeerd het ratelende geluid te vinden, maar zij hoorden niks en ik had het in de dagen voor de APK ook al niet meer zo duidelijk gehoord. Een verklaring kon zijn dat door de kou het vet nu behoorlijk dik was en dat daardoor nu niets te horen was, maar tot op heden hoor ik het ook niet meer. Misschien toch enkel de kapotte hoes?

 

Voor nu is het probleem er in ieder geval niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden