Ga naar inhoud

Beëindiging RNS Winkel


dieseltje

Aanbevolen berichten

Beste forum leden. 

 

Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik gestopt ben met mijn RNS Winkel.

Heb ruim 5 jaar dit met plezier gedaan, helaas door sterk teruglopende omzet, vals geld betalingen en privé omstandigheden heb ik besloten om te stoppen met alle activiteiten onder de naam RNS Winkel.

Mijn dank voor het vertrouwen en de mogelijkheid voor verkopen en promotie hier op het forum.

Uiteraard blijf ik actief op het forum. 

 

Met vriendelijke groeten,

Alle (dieseltje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is tegenwoordig niet makkelijk om een zaak rendabel te houden - zeker met de sterke concurrentie en de heel snel evoluerende techniek blijf je soms met nieuwe systemen zitten waar niks mee is maar omdat de klant steeds het nieuwste snufje wil.

Ook lijkt het erop dat vw toch stilaan naar een ander concept gaat gezien het systeem dat nu in de B8 zit bvb.

 

Uiteraard blijft het jammer natuurlijk maar denk wel dat er meerdere vw rijders zijn die met veel plezier rond rijden met 1 van jouw systemen in de wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer Alle, had helaas nog geen budget om stuk te slaan op een (goed) navigatiesysteem. Dat is toch iets dat ik liever in levende lijve van iemand zou kopen i.p.v. via internet.

 

Ik snap de keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden