Ga naar inhoud
  • 0

Wie heeft er een 3C0 035 680C RNS 510 in zijn Passat


Gast Fappie

Vraag

Vraagje

 

Wie heeft dit type RNS 510 in zijn passat en welke Firmware heb je daar op draaien.

 

 

VW-Blue Motion (start/Stop)

3C0 035 680C; Produktie 09.09.2009

HW: H01

SW: 1200

(C_EU_7.112_txxx)

Heb nu een probleempje dat de RNS niet meer reageert op contact, dus gaat niet uit als de sleutel uit het contact gaat.

En het tiptoets gedeelte op het schermpje werkt niet meer.. knoppen aan zijkant wel.

Als laatste ik kan niet met VCDS bij adres 37 en 56 komen om de RNS te coderen.

Dit alles is gebeurd na een FW update, die ik al zo vaak heb uitgevoerd.

 

RNS zit in een Passat CC uit 2009, terwijl het Type 3C8 035 680C  voor een VW Bluemotion staat.

Maar volgens mij maakt dat geen zak uit, hij heeft het gewoon goed gedaan en kon voor ik de FW update deed gewoon in beide adressen komen.

 

Wie oh wie weet raad.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Rns ligt hier nu op tafel, dus is van het stroom af.

Canbus kan nu tot rust komen, ga morgen weer verder.

 

Zekering zat ik ook al aan te denken omdat Gerrit Speek dat ook al aan gaf ivm foutcode.

 

Ben alleen even op zoek naar FW1200 die er vanuit de fabriek op zit, die wil ik er weer op zetten en dan gewoon weer in stappen updaten tot FW 4120...die volgens mij er gewoon op kan.

 

Volgens mij maakt een 3C0 en 1T0 unit qua verschil niets uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zonder zekering doet de RNS helemaal niets nada.

 

Ik heb van een goede hulpzame bron de officiële FW gekregen, dit ga ik morgen proberen.

 

Anders denk ik dat de RNS toch in een Passat Bluemotion moet om zijn coding weer in te voeren.

Mijn vermoeden na de originele FW is dat de Can Gateway misschien anders is van een Bluemotion Start/Stop systeem.

 

Misschien dat iemand dit kan bevestigen.

 

Hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 30-12-2015 om 18:08, Fappie zei:

Zonder zekering doet de RNS helemaal niets nada.

 

Ik heb van een goede hulpzame bron de officiële FW gekregen, dit ga ik morgen proberen.

 

Anders denk ik dat de RNS toch in een Passat Bluemotion moet om zijn coding weer in te voeren.

Mijn vermoeden na de originele FW is dat de Can Gateway misschien anders is van een Bluemotion Start/Stop systeem.

 

Misschien dat iemand dit kan bevestigen.

 

Hou jullie op de hoogte

zat ik er niet zo ver naast betreffende de zekering.

 

grt Jan

aangepast door Vdub
telefoonnummer verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden