Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 HULP


vsc

Vraag

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

mogelijke aanpassingen die ik kan uitvoeren
-rns 510 code uitlezen aanpassen
-opstartlogo aanpassen of zelf maken
-thema veranderen van merk en van highline naar ander thema
-harde schijf aanpassingen
partities beter indelen
formateren
back up maken van muziek en dergelijke
-dvd vrij tot 300 per uur
-dvd region wijzigen
-downgrade vrijschakelen
-secret menu en developersmenu
-cd gedwongen uitwerpen

softwarematige reparaties uitvoeren en kapotte units loggen zodat je kan zien waar het probleem zit en eventueel kan oplossen

ben vast wat vergeten, mocht je problemen of vragen hebben stuur maar berichtje

groetjes patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het is geen marktplaatsadvertentie en ook niet zo bedoeld. Echter ontvang ik berichtjes of ik wil vermelden wat ik zoal kan. Dus vandaar en dat het zo onder elkaar staat is puur voor het overzicht. Alle hulp van mij is gewoon gratis alleen als ik een reparatie moet uitvoeren of iets dergelijk vraag ik een kleine vergoeding, echter is dit begrijpelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het is geen marktplaatsadvertentie en ook niet zo bedoeld. Echter ontvang ik berichtjes of ik wil vermelden wat ik zoal kan. Dus vandaar en dat het zo onder elkaar staat is puur voor het overzicht. Alle hulp van mij is gewoon gratis alleen als ik een reparatie moet uitvoeren of iets dergelijk vraag ik een kleine vergoeding, echter is dit begrijpelijk.

Ik zie hier eerlijk gezegd niks fouts aan, je doet hetzelfde net als andere forumleden die hun diensten aanbieden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mausey dit moet je ook niet zien als dienst. Dit heb ik gepost als mensen problemen mochten hebben met hun rns. Dan kan ik via dit forum vragen beantwoorden aangezien ik er al veel mee hebt gewerkt. Echter heb ik er alleen bij vermeld dat als er problemen zijn die ik eventueel op zou kunnen lossen dmv mijn apparatuur dat ik hier een kleine vergoeding aan vast zit dit ivm de aanschafkosten. Maar dit topic is puur bedoeld voor vragen of iets dergelijks echter is het topic nu al zo verneukt dat mensen alleen denken dat ik hier geld kom maken

In eerste instantie kwam het eerlijk gezegd niet zo over als wat je omschrijft. Vandaar dat ik de vorige topic gesloten had.

Maar als ik nu je uitleg lees begrijp ik wat je bedoelingen zijn. Ik hoop dat mede forummers dit delen met mij.

Ik zeg dus goed bezig en topic kan wel blijven wat mij betreft.

 

Over full membership hoop ik dat je mening bijgesteld zal worden. Het is ook steun voor het forum om hem draaiende te houden.

Ik stel voor dat je de regels en bekendmakingen rustig doorneemt. Misschie dat je er dan anders naar kijkt.

Succes met de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@vsc, ik begrijp je (denk ik) heel goed hoor maar er zijn nu eenmaal (terechte) regeltjes waar eenieder zich aan moet houden.

Verder is er helemaal niets mis mee om je diensten hier aan te bieden.

Samen staan we sterk op dit forum.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat een toestand dit allemaal.

 

Vind ook dat niet iedereen zich er mee moet bemoeien wat wel en niet mag op het forum, denk dat we hier Moderators en Admins voor hebben... maar goed dit is mijn bescheiden mening.

 

We maken allemaal wel eens fouten, we zeggen iets in een topic wat niet mag of we stellen ons niet voor terwijl dat wel gebruikelijk is.

 

Ik vind dit al een rare verwelkoming voor @@vsc terwijl die eigenlijk zijn goedheid wil laten tonen door ons te helpen met zijn diensten.

 

Van mij kant vind ik het een geweldig idee, we hebben al een teller goeroe en nu ook een RNS goeroe.

Zelf ben ik ook bezig me te verdiepen in de RNS systemen, dus kan misschien een hoop leren om zo onze Noordelijke leden te helpen.

 

Ik hoop dat je toch Full Member wil worden @vcs.. al is het ook om ons forum draaiende te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lijkt wel een marktplaats advertentie joh...

@@vsc

Ik denk dat je het bovenstaande verkeerd hebt begrepen. Gezien het in hoofdletters staat geschreven zag ik het als een stukje uit een MP advertentie.

 

Mijn excuus voor het verkeerd overbrengen van mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb behoorlijk wat zitten ruimen in deze topic, helaas leest het nu wel verwarrend.

Ik stel voor dat we het modereren nu overlaten aan het moderator team en mocht je iets zien waarvan je denkt het klopt niet de rapporteer functie gebruikt, zodat een moderator dit op kan pakken mocht hij het zelf niet gezien hebben.

Excuses die er geboden wordt is zeer sportief, en zal gewaardeerd en geaccepteerd worden hoop ik.

Voor de rest laten we het hier bij en zou het fijn zijn dat de topic gebruikt gaat worden waarvoor hij bedoeld is, hulp vragen als je problemen hebt met je RNS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mogelijke aanpassingen die ik kan uitvoeren

-rns 510 code uitlezen aanpassen

-opstartlogo aanpassen of zelf maken

-thema veranderen van merk en van highline naar ander thema

-harde schijf aanpassingen

partities beter indelen

formateren

back up maken van muziek en dergelijke

-dvd vrij tot 300 per uur

-dvd region wijzigen

-downgrade vrijschakelen

-secret menu en developersmenu

-cd gedwongen uitwerpen

softwarematige reparaties uitvoeren en kapotte units loggen zodat je kan zien waar het probleem zit en eventueel kan oplossen

ben vast wat vergeten, mocht je problemen of vragen hebben stuur maar berichtje

groetjes patrick

 

Patrick heb je ook verschillen vw,s opstartlogos of andere leuke dingen, verder heb ik een rns 510 R en ik zou hem graag dvd vrij geschakeld willen hebben.

aangepast door butcher1981
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Allemaal

Ik ben sinds vandaag nieuw hier

Ik zal me even voorstellen,mijn naam is  Adriaan alias Adjepassatje

Mijn vw passat van bj.2010 kan de cd niet meer uitwerpen.

Het gaat om een RNS 510

Wie kan mij hierbij helpen.

Bedankt alvast

aangepast door adjepassatje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Allemaal

Ik ben sinds vandaag nieuw hier

Ik zal me even voorstellen,mijn naam is  Adriaan alias Adjepassatje

Mijn vw passat van bj.2010 kan de cd niet meer uitwerpen.

Wie kan mij hierbij helpen.

Bedankt alvast

Welkom op het forum adje patatje, voorstellen mag in het ik ben..... ennik rij.... topic van het forum.

Als je vermeld welke unit je in je passat uit 2010 hebt is het makkelijker hulp te bieden.

Tenminste mijn 3BG uit 2003 werpt de cd's en dvd's uit het handschoen vakje :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Allemaal

Ik ben sinds vandaag nieuw hier

Ik zal me even voorstellen,mijn naam is Adriaan alias Adjepassatje

Mijn vw passat van bj.2010 kan de cd niet meer uitwerpen.

Wie kan mij hierbij helpen.

Bedankt alvast

Welkom hier maar helaas in het verkeerde topic jezelf voorgesteld. Gelieve de forum richtlijnen eens door te nemen. Zodoende dit topic overzichtelijk te houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mogelijke aanpassingen die ik kan uitvoeren

-rns 510 code uitlezen aanpassen

-opstartlogo aanpassen of zelf maken

-thema veranderen van merk en van highline naar ander thema

-harde schijf aanpassingen

partities beter indelen

formateren

back up maken van muziek en dergelijke

-dvd vrij tot 300 per uur

-dvd region wijzigen

-downgrade vrijschakelen

-secret menu en developersmenu

-cd gedwongen uitwerpen

softwarematige reparaties uitvoeren en kapotte units loggen zodat je kan zien waar het probleem zit en eventueel kan oplossen

ben vast wat vergeten, mocht je problemen of vragen hebben stuur maar berichtje

groetjes patrick

Hallo,cd wil niet meer uit. RNS 510

Dan wil ik gaan voor optie 2.

Hoe kom ik aan deze software en kan ik dat dan zelf doen of is dat niet mogelijk

aangepast door adjepassatje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Allereerst mijn excuses als ik het verkeerde beeld heb gegeven, hoop dat we ons hier nu allemaal bij kunnen neerleggen. 

 

adjepassatje: je hebt 2 opties: 1unit open echter heb je dan wel je warranty seal naar de kut geholpen, maarja kan je gelijk ssd inbouwen:P

en optie 2 maar hier heb je dus software voor nodig, ik kan hem in service mode zetten en hem dan gedwongen laten uitwerpen.

 

butcher1981: dvd vrij oftewel vim kan ook op 2 manieren, via een dvdje of via de computer, ik zelf kan hem tot 300 km per uur vrijschakelen, dit blijft ook aanwezig na firmware update. Echter na firmware opnieuw vim cdje induwen is ook niet de moeite.

bootlogo kan ook, je kan alle originele van de merken pakken, ook dynaudio enz. Of je kan natuurlijk zelf een logo ontwerpen en die erop zetten echter zijn er wel eisen aan resolutie en bestandsformaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen Probleem Patrick, welkom en ik zou zeggen open een Ik help een leden RNS forum topic voor je zelf... waar alle leden hun problemen  met de RNS kwijt kunnen  :mrgreen:  :mrgreen:

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Patrick heb je ook verschillen vw,s opstartlogos of andere leuke dingen, verder heb ik een rns 510 R en ik zou hem graag dvd vrij geschakeld willen hebben.

Kijk hier eens

http://www.netdata.be/iso/

https://www.youtube.com/watch?v=BivTeX4IOf0

https://www.youtube.com/watch?v=8JKmAvqTy2c

 

grtz Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

gelukkig nieuwjaar iedereen,

adje passatje zie nu pas dat je je bericht hebt aangepast, cd uitlaten werpen is geen software voor (hoe zou je deze anders willen inladen) dit kan alleen als de rns aan de pc hangt, ik kan het wel voor je doen pm me even

diver inderdaad goede links voor de mensen die dat zelf willen doen, dank hiervoor  ikzelf doe het altijd via mijn eigen software maar het effect is precies hetzelfde uiteraard

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zo na al in bezit te zijn van vagcom heb ik gister vag can pro binnen gekregen,

dit is de concurrent van ross tech vagcom, 

voordeel kan dvd vrijschakelen van alle nieuwere vagautos golf 7etc

nadeel jaarlijkse update kost 35 euro

zaal binnenkort mijn bevindingen posten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden