Ga naar inhoud
  • 0

kleuren MFA in 3BG


Worfje

Vraag

Heren,

 

Tijdens een lekkere 'leuke mods voor me 3BG surf'-sessie kwam ik het volgende tegen:

https://www.drive2.ru/l/7768032/

 

Wauw, netjes van die russen! :cool2:

 

Helaas heb ik geen enkele informatie kunnen vinden over hun gebruikte hardware en/of software.

Het lijkt ook niet bestelbaar en waarschijnlijk ook niet in de engelse taal beschikbaar te komen. :sad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Heren,

 

Tijdens een lekkere 'leuke mods voor me 3BG surf'-sessie kwam ik het volgende tegen:

https://www.drive2.ru/l/7768032/

 

Wauw, netjes van die russen! :cool2:

 

Helaas heb ik geen enkele informatie kunnen vinden over hun gebruikte hardware en/of software.

Het lijkt ook niet bestelbaar en waarschijnlijk ook niet in de engelse taal beschikbaar te komen. :sad:

Ze benoemen de youtube filmpies wel int engels. Zou hem is een berichtje sturen via youtube of fakeboek. Misschien lult ie wel een aardig woordje over de grens.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zoek maar eens op youtube op audi a4 b7 fis,kom ff niet op zn naam maar is ook een wizzard in die zaken en maakt die op maat voor de ouder types.

ik zal eens zoeken voor je naar een linkje.Mariusz Qmatik

 

Heb nog even contact gehad met deze persoon. Hij maakt ze alleen als je als een kleurenschermpje hebt. Dus voor een 3BG kan hij geen kleurenscherm maken. Deze valt onder hack en doet hij niet. Wat die russen hebben gedaan is een ander scherm solderen en aanpassen.

aangepast door master
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oud topic  maargoed...

 

aangezien mijn Fis display meerdere dode pixels en strepen bevat wou ik graag het scherm vervangen, ik had er al eentje bestelt maar na wat research gestuit op Colormfa by autopilot.

Ik heb gezien dat de volgende batch schermen en modules in februari gaat beginnen en ik wil er graag eentje bestellen.
Ik heb al redelijk wat informatie ingewonnen en zo ook aansluitschema's gedownload van hoe dit geinstalleerd moet worden in een passat 3bg (b5)

Voor diegene die ook geinterreseerd zijn in een ColorMFA, misschien kunnen we een groupbuy doen en valt er misschien ook nog wat korting op te krijgen.

 

de schermpjes (of de interface) zijn tegenwoordig gewoon in meerdere talen te configuren en voor meerdere tellers beschikbaar.

o.a
 

VW
Golf IV, 
Bora, Jetta IV, 
Passat B5 / B5 +, 
Sharan MK1, 
T4, 
T5 pre-styling (2003-2010), 
Polo IV pre-styling (2001-2005)

Skoda
Oktavia MK1, 
Fabia MK1, 
Superb MK1

Audi
TT, 
A2, 
A3 (S3) 8L, 
A4 8E (B6 / B7), 
A6 C5 (alleen voor 2000 als het dashboard is geïnstalleerd vanaf het modeljaar 2001 en later)

Seat

leon 1
 

Let me know,  ;)

Enkele pics bijgevoegd



 

post-27009-0-42168500-1513541950_thumb.jpg

post-27009-0-86625200-1513541963_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden