Ga naar inhoud
  • 0

Linker helft wordt niet koud


Passat Rdi

Vraag

Vraagje kom er vandaag achter dat mn bestuurders kant van de verwarming niet kouder wordt dan 20graden iemand een idee heb mn clima al gereset hoor de kleppen volgens mij allemaal bewegen maar blijft warm linkerzijde rij een 3c variant uit 2007 mvg rob

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

mannen even weer een vraag mn kachel links blijft nog steeds warm en bleef deze klus maar uit stellen maar nu met wat warme weer en de zon op je voor ruit is het toch wel klote is er een how to toevalig hoe je de motortjes bereikt van deze geweldige klus????weet wel welke motor problemen geeft maar weet niet precies waar die zit ik vermoed de gene die bij de gateway zit ik wacht met spaning af.

post-23587-0-32986500-1460391791_thumb.jpg

post-23587-0-20437800-1460391802_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de plaat weghaalt onderaan, en de kachelpijp voor je voeten. Dan zie je een metalen plaat zitten, daar achter zit ie, twee boutjes losdraaien en de plaat met wat tie-rips wegtrekken, en dan kloten om dat voorste parkertje eruit te krijgen. Zoiets was het ongeveer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

pff net vervangen viel best mee met een plate baco ratel sleutel had ik zo alles los maar dat veel besproken verborgen schroefje man man wie die daar heeft verzonden bij vw verdient een medaille. maar gelukkig was het dat motortje fout code is weg nu kijken of ie ook koud blijft bij een warme motor. in elk geval bedankt voor de info mannen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is idd een k-t schroefje, ik heb 'm ook niet meer gemonteerd, de motortjes hoeven nauwelijks kracht over te brengen bij de plastic klepjes. Aan de rechterzijde is er beter over nagedacht, hier zitten 2 motortjes met een plastic beugel geklikt. Heb je in 3 seconden los.

Hoop voor je dat alles het weer goed doet!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb het schroefje toch terug geplaatst ik laat me niet kennen ???? wat ik wel extra heb gedaan is dat ik die stalen pen die op die stalen plaat zit gehalveerd hebt.zo dat ik die stalen plaat verder om kon trekken met een spanbandje????

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden