Ga naar inhoud
  • 0

Comfortmodule 3B(eind 99 en 2000)


Vdub

Vraag

Is er iemand die even met vag-com wil uitlezen welke comfortmodule hij/zij heeft, alleen voor degene die een org. dikke klapsleutel hebben en voor+achter el. ramen.

 

Ik wil hem nl even met mijn nummer vergelijken, dit voor de ombouw naar originele klapsleutels.. mocht iemand het zaakje open hebben liggen dan wil ik ook wel even de boel 'umtauschen' en kunnen we het meteen checken of die module direct werkt in mijn auto.

 

Maak als het kan ff een printscreen zoals die van mij:

46.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Na.. dat heb ik weer.. ik heb iets te vroeg geschreeuw voordat ik goed gekeken had..

 

Heb al meer info gevonden mbt de comfortmodules..

 

Graag toch nog een paar nummers ivm checken of mijn verkregen info correct is.. zo ja.. dan kan de ombouw beginnen! En ook graag de art. nummers van de ab/klapsleutel, ik heb nl gelezen dat de ab ook een 3-knoppige kan zijn om de achterklep met te ontgrendelen/openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tjonge wat een reacties al...

 

Ik haal vanmiddag een nieuwe comfortmodule op om de org. klapsleutel AB mogelijk te maken. Dan nog ff de juiste sleutel bestellen en klaar! O ja.. en nog ff aansluiten natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou.. zojuist de Comfortmodule opgehaald bij Broekhuis Autodemontage in Albergen(bij Almelo) en ik moet zeggen.. knap van mezelf dat ik het kon vinden zonder navi.. pff... overal wegopbrekingen..

 

De kosten tot nu toe: 50 euro(nieuw ca 240 euro)

 

Voor de liefhebbers..(op eigen risico)

 

1j0959799 ah 03c Comfortmodule(3B bwjr 2000)

1j0959753n klapsleutel hoekig 2 knoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee, voorlopig redt ik mij hiermee.. eerst ff het zaakje aansluiten en kijken of alles(lees ramen etc/deuren) het weer doet zoals het hoort te werken. Als dat werkt dan is het inleren van de AB een fluitje van een cent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo.. vanmiddag eindelijk tijd gehad om even snel de comfortmodule om te rusten, dit was een klusje van een minuut of 10.. dus goed te doen.

 

De module werd direct herkend en ik heb meteen de anti-carjacking geactiveerd. Alles werkte weer al vanouds, zoals de ramen en de deuren..

 

Ik heb alleen standaard in mij auto maar 1 dikke stekker in de comfortmodule en in de nieuwe passen/gaan er 2..

 

Ook heb ik dus na deze succesvolle aanpassing de afstandsbediening besteld, dus.. Mocht die dus niet werken moet ik even uitdokteren welke pinbezetting de andere stekker heeft en deze nog even in mekaar prutsen..

 

Wordt vervolgd...

 

(ik heb geen foto's gemaakt omdat er van Passatvw al een beschrijving is in de KB over de plaats van de module)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou.. heb vandaag de (helft) van de klapsleutel binnen gekregen.. aangeleerd en voila.. hij doet het!

 

Nu moet ik nog even de voorkant van de klapsleutel bestellen en ik heb het helemaal voor mekaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even voor de duidelijkheid; het is jou (Vdub) dus gelukt om bij een '99 variant die alleen CV maar geen AB had, door middel van een andere comfortmodule wel AB te krijgen? En daarbij heb je de originele sleutels (zonder AB knopjes) vervangen door klapsleutels (met AB knopjes)?

 

Dit wil ik ook! Ik heb nu ook gewone sleutels, wel CV, geen AB. Wat moet ik doen om erachter te komen of dit ook bij mij werkt? Je noemt het onderdeelnummer van de comfortmodule, maar ik ben er al achter dat er meerdere onderdeelnummers voor een comfortmodule van een 2000 3b zijn, althans het kan in ieder geval Q, R, H of AH zijn.

 

 

(even voor de uitleg: Bij mij werkt de CV vaak niet via de bestuurdersdeur, alleen via de passagiersdeur en de achterklep. De bestuurdersdeur gaat wel mee van het slot af als ik de CV bedien via die laatste opties. Mijn idee is dus om AB in te bouwen, dan ben ik van het probleem af zonder het portierslot te vervangen/repareren.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden