Ga naar inhoud
  • 0

Instapverlichting aansluiten achterdeuren 2006


KuilderZ

Vraag

Hallo, ik heb al verschillende onderwerpen bekeken op het forum maar kan het niet goed vinden of de uitleg is niet helemaal duidelijk voor mij. Ik heb een passat van 2006 . Nu wil ik in de achterdeuren ook de instapverlichting aansluiten. Ik heb de 18 polige stekker. Moet ik nu de plus draad uit de comfortmodule halen of toch ergens uit de deur? En welke 18 polige stekker moet ik eventueel hebben op de comfortmodule. De zwarte helemaal links of de bruine 2de van rechts. Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je moet kijken of de stekker in je B stijl voorbereid is op instapverl.

 

Als pos 9 of 10 voorbereid is dan kun je instapverl inbouwen.

Is de stekker niet voorbereid dan kan het ook maar dan is de klus groter, gezien je dan draden moet trekken vanaf je comfortmodule

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb dit onlangs ook op een 2006 3c gedaan. Hier zat de bedrading al tot aan de deur connector. Dus voor je begint check je best even of de pin in de B-stijl al bezet is. Dan hoef je enkel nog de draad bij te trekken van deurconnector tot aan het lampje en de massa kan je van de ruitmotor nemen.

Als je de zoekfuntie gebruikt kom je wel op een topic waarin navi16 een foto heeft gepost waarop de bedrading op de comfort module te zien is en aangeduid is welke pinnen je moet hebben.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de informatie ik zal dit weekend aan de slag gaan. Heb ik echter nog 1 vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen. Ik heb voetverlichting aangesloten. Nu wil ik ze laten branden tijdens het rijden

Mijn 3c0aj boordnet geeft deze optie wel aan, ik heb dit aangezet echter branden de lampen niet. Wil dit echt alleen met een 3c8 boordnet? Of heb ik iets verkeerd gedaan met mijn 3c0 boordnet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voetverlichting continue aan via het boordnet kan alleen met een 3C8 boordnet.

 

Heel eerlijk is dat niet echt heel fraai.

Het brand te fel in de avonduren en het is wit licht.

 

De Navi16 mod is wel aan te raden.

Dan brand de voetverlichting rood wanneer de verlichting aan is en is te dimmen met de dashboardverlichting.

Wanneer een portier open gaat, gaat de voetverlichting wit branden.

 

Aanrader!

 

En dit werkt met een 3C0 boordnet!!!

 

Even een PBtje aan Navi16 zou ik zeggen...

aangepast door martijn171175
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb dit onlangs ook op een 2006 3c gedaan. Hier zat de bedrading al tot aan de deur connector. Dus voor je begint check je best even of de pin in de B-stijl al bezet is. Dan hoef je enkel nog de draad bij te trekken van deurconnector tot aan het lampje en de massa kan je van de ruitmotor nemen.

Als je de zoekfuntie gebruikt kom je wel op een topic waarin navi16 een foto heeft gepost waarop de bedrading op de comfort module te zien is en aangeduid is welke pinnen je moet hebben.

B stijl stekker nakijken, zie http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35417-instapverlichting-achter-passat-b6-bouwjaar-2006/

 

En anders vanaf de comfortmodule draden trekken naar deze stekker.

Ik moet eerlijk bekennen, vond het fijn dat mijn stekker al voorbereid was anders had ik deze mod overgeslagen

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden