Ga naar inhoud
  • 0

Achterremmen golf 7 R


EdB6CC

Vraag

Hallo zijn er al forumleden die de achterremmen (310mm) van een golf 7R hebben gemonteerd op een Passat CC. Ik verwacht dat de remklauwen en schijven wel passen maar de aansluiting en werking van de parkeerrem moet ik nog uit proberen.

Alvast bedankt voor reacties.

Gr Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben al enige tijd op zoek naar deze R36 achterremmen geweest. Ze zijn erg schaars of ze vragen veel geld voor alleen de klauwen. Ik kon nu een complete set V/A van een golf 7R overnemen. De voorremmen passen sowieso en vind het wel het mooist wanneer de voor en achterremmen van een R zijn. 2d82800b70a4d7d284049129f70b5399.jpg

 

 

Verzonden met iPhone 6s+ met Tapatalk

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

De parkeerrem reageert wel op de schakelaar. Geeft daarna wel melding op dashboard en de remolie loopt uit de remslang van de R klauw. Binnenkort maar eens verder demonteren en passen.

 

 

Verzonden met iPhone 6s+ met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het heeft even geduurd maar ze zitten er eindelijk onder.

Originele 7R remslangen bij NNP besteld. Deze doen idd wat meer dan de kleinere massieve versie. a4562078687f970a22353f0df8e91476.jpg

 

 

Verzonden met iPhone 6s+ met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb nog een remdingetje op de plank liggen. Remmen van een Audi TTS 4 zuigerremklauw van ATE. Komende week komen er nog wat onderdelen binnen en dan maar even passen en meten, het schijnt te passen met een 340 mm schijf.

1d18ac44aef48223d1ef2460b1cde565.jpg

 

 

Verzonden met iPhone 6s+ met Tapatalk

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De R remmen zijn een hele verbetering tov de 312 en 286. Ik probeer komende week de 4zuiger remklauwen te monteren, daar verwacht ik nog iets meer van

 

 

Verzonden met iPhone 6s+ met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De R remmen zijn een hele verbetering tov de 312 en 286. Ik probeer komende week de 4zuiger remklauwen te monteren, daar verwacht ik nog iets meer van

 

 

Verzonden met iPhone 6s+ met Tapatalk

Dus de standaard remklauw van een 312 schijf past niet op een op een schijf van 345 voor en klauw 286 achter naar 310 achter ED

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee dat gaat niet passen, je hebt de schijven en bijpassende klauwen nodig. Nou kan ik zeggen dat er een hoop onderdelen van de VAG onderling uitwisselbaar zijn.

 

 

Verzonden met iPhone 6s+ met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee dat gaat niet passen, je hebt de schijven en bijpassende klauwen nodig. Nou kan ik zeggen dat er een hoop onderdelen van de VAG onderling uitwisselbaar zijn.

 

 

Verzonden met iPhone 6s+ met Tapatalk

En welke zij dat ed? ,is voor mij allemaal nieuw dit.

Heb je misschien een site waar dit voor een mooie prijs te verkrijgen is,moet ook niet te duur worden ????

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden