Ga naar inhoud
  • 0

Stadslichten branden niet meer


Maurice

Vraag

Deze week viel me op dat de stadslichten aan beiden kanten niet meer branden (Canbus leds). Als de lichtschakelaar op Auto staat branden de dimlichten (Aftermarket Xenon). Zet ik de schakelaar op de volgende stand dan branden ook alleen de dimlichten.  Grootlicht en mistlampen doen het zoals het hoort.

 

Ik heb af en toe een foutmelding van left parking light maar die verdwijnt na een tijdje rijden automatisch. Als ik de knipperlicht schakelaar op left parking light zet, branden linker dimlicht en achterlicht. Ondanks de foutmelding brandt het linker dimlicht.

 

Heb de leds eruit gehad en ze zijn niet stuk. In de bordnet settings heb ik niks veranderd.

 

Iemand een idee waar ik het moet zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@-=mYst=-   De leds branden als ik ze in de binnenverlichting steek, moet ik ze dan toch vervangen?

yup; binnenverlichting is non-canbus he

als canbus gedeelte niet meer werkt, gaan ze ook niet branden in de koplampen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sorry, bij de verkeerde box gekeken. Bij de jouwe zit er een zekering per kant (Li- Re) die voor zowel stadslicht, dimlicht, grootlicht en achterlicht dient, dus dat is het ook niet...

 

We zoeken verder.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hetgeen ik raar vind bij jouw code is Byte14, die staat op 0A, moet normaal op 00 staan, maar dat heeft vermoed ik niet echt invloed. Toch maar proberen, je hebt immers geen zijknipperlichten.

 

 

Beeldje bij de praat :

 

post-13946-0-57332800-1449935869_thumb.jpg

 

 

grtz, dre

aangepast door dreke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@ArieV ik heb de boordnetcode als nagekeken... zou ok moeten zijn.

 

@-=mYst=- Kristof, dan zou er toch een melding van defecte lamp moeten zijn? Hot diagnose kan niet zomaar uitgeschakeld worden...

 

grtz, dre

tja. Ik heb het toch al meegemaakt, ander lampje en t was in orde
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden