Ga naar inhoud
  • 0

Et waarde


jony

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Belangrijkste factoren zijn ET waarde, velgbreedte en bandbreedte. De diameter van de velg wordt gecompenseerd door de hoogte van de band.

 

Een 8" brede velg met ET35 zal met een 235 band bij diep inveren achter de wielkast net raken (het lipje tussen wielkast en achterbumper). Heb je een 7,5" brede velg met een 225 bandje, dan heb je gerede kans dat het goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@jony ik heb de ruilgerelateerde berichten verwijderd. Je topic vraag is of de et waarde past, hou het ook daarbij s.v.p.

 

Als je wat te verkopen /ruilen heb kan je in de verkoop/zoekhoek een advertentie plaatsen. Echter kan dat pas of als je een verkoop tegoed koopt of 100 zinnige posts hebt of d.m.v. mininaal €15,-- doneerd en zo automatisch Full Member wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@jony ik heb de ruilgerelateerde berichten verwijderd. Je topic vraag is of de et waarde past, hou het ook daarbij s.v.p.

 

Als je wat te verkopen /ruilen heb kan je in de verkoop/zoekhoek een advertentie plaatsen. Echter kan dat pas of als je een verkoop tegoed koopt of 100 zinnige posts hebt of d.m.v. mininaal €15,-- doneerd en zo automatisch Full Member wordt.

Barry van mij mag je alles verwijderen

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is direct van invloed op de wegligging, maar ik zie niet hoe dit je verbruik merkbaar kan beïnvloeden.

Zie het maar als extra gewicht aan je benen en dan weer rennen. Dan ben je ook sneller op, of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden