Ga naar inhoud
  • 0

RNS 315 SD-card update West-Europa V8 aanbieding


R2-2racer

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Of de radio de sd kaart wist weet ik niet maar ik weet wel dat hij vooraf niet te kopieren is en daarna niet meer te gebruiken is met andere radio's.

Er is iemand in DE die een rns open heeft gemaakt en de kaart kopieert na dat de radio de software heeft vrijgegeven en voor de radio de software koppelt aan de rns. Maar voor mij gaat dat wel erg ver.

Dat zelfde geld ook voor de rns310.

 

Wel gek dat je iets koopt en meneer VW bepaalt dat je de gekochte kaarten niet kan mee nemen naar een eventuele andere auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of de radio de sd kaart wist weet ik niet maar ik weet wel dat hij vooraf niet te kopieren is en daarna niet meer te gebruiken is met andere radio's.

Er is iemand in DE die een rns open heeft gemaakt en de kaart kopieert na dat de radio de software heeft vrijgegeven en voor de radio de software koppelt aan de rns. Maar voor mij gaat dat wel erg ver.

Dat zelfde geld ook voor de rns310.

 

Wel gek dat je iets koopt en meneer VW bepaalt dat je de gekochte kaarten niet kan mee nemen naar een eventuele andere auto.

Nou, dat heb ik dus. Heb hier een RNS315 liggen maar na een update, kaart kwijt. Maar om nu een nieuwe te kopen, ding ligt in de kast en is zo moeilijk te verkopen zonder navigatie erop.

aangepast door Speedyace
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, dat heb ik dus. Heb hier een RNS315 liggen maar na een update, kaart kwijt. Maar om nu een nieuwe te kopen, ding ligt in de kast en is zo moeilijk te verkopen zonder navigatie erop.

 

 

Ik kan me niet voorstellen dat je de SD kaart niet in de PC kunt lezen en eventueel een backup van kunt maken. Op een manier zal het wel mogelijk moeten zijn?

 

via het grijze circuit moet dit gewoon kunnen hoor verdere info kan je via PM krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inderdaad al een paar weken publiekelijk bekend hoe dit moet, werkt uitstekend.

Is alleen niet iets om hier op dit forum openlijk te delen denk ik als ik zo de forum regels door lees..... daarom graag via PB

 

Je mailbox zit vol denk ik, ik kan je geen PB sturen.

Ik heb mijn mailbox geleegd maar ik zag al dat je het via iemand ander geregeld hebt. Mocht het niet lukken hoor ik het graag aangepast door Roeland
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden