Ga naar inhoud
  • 0

Schudden passat bij snelheid tussen 60-70 en bij hard doortrekken


Arjanr

Vraag

hoi allemaal

 

Jullie zullen wel denken wat voor bagger auto heeft die jongen gekocht, de auto schud dus als een malle als ik optrek als ik rustig optrek is er niks aan de hand maar zodra ik rap optrek dan is het mis. Hij begint te schudden vanaf 60 en dat blijft ie doen dus. Maar zodra ik gas loslaat en rem is het over. Ik zat dus zelf te denken aan de aandrijf assen maar dacht moet het hier ook maar even vragen. Dacht eerst dat het aan de banden lag maar ik heb er nu winterbanden onder(nieuw) en nieuwe velgen. (in principe zijn die recht:P)

 

Vind trouwens ook dat als ik vanuit stilstand weg rij de bak/koppeling flink ingrijpt. Niet echt heel vloeiend. Ik hoor graag jullie ideeën.

 

tis een 2.0 tdi dsg 6 bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Doe je auto eens opkrikken en bekijk je banden eens of daar geen oneffeenheden inzitten.

Bij de clio van mw TDI had ik hetzelfde nl. Bepaalde snelheid hevig schudden daarna niet meer.

Bleek een hele bobbel op de rechter voorband te zitten.

Eerst zaten er zomerbanden op en die waren af, dachten we dat het daaraan lag, toen nieuwe winterbanden met nieuwe velgen eronder maar het schudden blijft, je zou zeggen dat het niet aan de banden ligt maar ik moet er toch nog ff bij ivm de lampen installatie dan zet ik hem ook gelijk ff op de krik. maar denk dat het aan de aandrijving of iets dergelijks ligt want zodra ik van het gas ga is het schudden weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zat ff te zoeken, ik kan het niet vinden, misschien jullie wel. maar ik zoek een how to voor het vervangen van de aandrijfassen, (links zijn de hoezen als stuk zag ik, kosten zijn 200euro bij profile) door dit gerammel kan ik beter zorgen dat er weer 2 nieuwe aandrijfassen op komen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden