Ga naar inhoud
  • 0

Uitlaatgas geur uit roosters


Johan56

Vraag

Heren,

 

Heb dit hele forum doorlopen maar kom niet het probleem tegen waar ik mee zit met mijn passat.

Er komt een lichte uitlaatgas geur uit mijn roosters als ik de climat control aan zet. Maakt niet uit in welke stand ik hem zet.

 

Klinkt dit bekend bij iemand en wat kan er dan mis zijn?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Een koolstoffiter kopen voor interieur filter niet zo witte model maar zwart/wit model die zijn voor gif gassen enz tegen te houden

 

En dat doe zo witte molden niet.

 

Ps idd ff kijken onder je moterkap voor gas lek is.

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

FF goed onder de motorkap gekeken en gesnuveld, ziet er gewoon echt goed uit daar. Voor een auto uit 2000 lijkt de motor wel als nieuw.

Zou zomaar kunnen dat ik het niet goed ruik in de auto (volgens mijn vrouw is mijn neus niet goed. LOL).

Probeer het eers wel met de filters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben langs de kwikfit gegaan voor nieuwe ruitenwissers. Gelijk gevraagd of ze wilde kijken of mijn uitlaatsysteem gasdicht is ivm geur in interieur.

Blijkt dat ik een kleine olie lekage hebt. Olie drupt op hete motor en veroorzaakt de geur in de auto.  Denk klependekselpakking lek want motor loopt als een zonnetje dus als het de koppakking is dan lijkt mij dat de motor niet zo lekker zal lopen.

Mocht ik het mis hebben, please corrigeer me want ik ben een leek.

 

Tevens kwamen we er achter dat ook mijn draagarmen voor met speling te maken hebben dus ook deze moeten vervangen worden. Auto trilt bij 80 tot 120.

 

Is er iemand die denkt dat het anders zit, laat dat me gaarne weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen olie op de grond. oliepeil is (nog) goed (ga morgenochtend nog ff peilen).

Is een druppel die ergens aan de voorkant op de hete motor terrecht komt en gaat stinken.

 

Tja, makkelijk, ergens aan de voorkant (hoor jullie al lachen). Ik ga morgen ff kijken of ik een meer duidelijke plek aan kan wijzen want wat ik hier nu zet word ik zelf ook niet wijzer van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden